Welke hoefsmid omgeving arnhem (huissen)?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Welke hoefsmid omgeving arnhem (huissen)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-03 22:57

Ik heb een hele tijd een vaste hoefsmid gehad waarmee mijn pony prima overweg kon. Als ik hem belde kwam hij meestal de week erop langs en de prijs was ook redelijk.

Deze hoefsmid is er echter een tijd geleden mee gestopt ivm rugproblemen. Ik kreeg van hem wel het telefoonnummer van een andere hoefsmid en dus heb ik deze gebeld. Hij komt telkens heel vlug als ik bel en houd zich ook goed aan de afspraken (mbt tijdstippen) maar helaas is de pony niet zo weg van hem.....

Een tijdje terug flipte hij helemaal terwijl hij bekapt werd en heeft me toen ook getrapt (auwie). De keren erop was hij wel weer braaf maar hij mag de hoefsmid overduidelijk niet (deinst achteruit als hij eraan komt)

Hiervoor was hij altijd heel braaf bij de hoefsmid en vond het zelfs leuk als deze kwam dus ik zit er eigenlijk over te denken om dit keer maar eens een andere te proberen. Degene die ik nu heb is wel goed maar neemt niet echt de tijd om de pony eerst op zijn gemak te stellen (een keer een aai over de neus doet wonderen bij die van mij).

Weet er nog iemand een rustige hoefsmid die ook in huissen komt (voor 1 pony maar dus).

En zoja een emailadres of telefoonnummer zou heel fijn zijn.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 23:12

ik heb een hele fijne smid, erg rustig, goed optijd en redelijke prijs...
erik meister... ken je die?
voor telefoon nummer kun je me wel even pb'n