KN-zadels andere typenamen producent/winkel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Pugi

Berichten: 1205
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 23:08

Dit was het antwoord dat ik van KN zelf heb gekregen, ik heb ervoor naar Oostenrijk gebeld.


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-03 09:30

Vreemd, want ik heb het zadel al in het echt gezien en toen lagen de kniewrongen toch echt onder het zweetblad. En ik heb een Ruitergilde vestiging gebeld en die vertelden mij dat ze de KN Tango ook verkopen Verward

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-03 21:19

Ik heb het vanavond even aan degene van de Horse Plaza winkel gevraagd. En het zadel word idd speciaal voor hun gemaakt. Dus degene van de Ruitergilde vestiging die ik heb gesproken heeft maar wat gezegd toen ik vroeg of zij de Tango ook verkochten.

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 22:42

Vind het zadel veel lijken op de euro riding diamont, als ik moet kiezen heb ik liever een euro riding zadel.
Maar het moet ook goed passen op je paard natuurlijk dat is voor mij nog belangrijker dan hoe het zadel zit.

NIEUWE PAARDJE OP DE FOTO viewtopic.php?f=53&t=456647&hilit=

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 23:14

shasta schreef:
Vind het zadel veel lijken op de euro riding diamont, als ik moet kiezen heb ik liever een euro riding zadel.
Maar het moet ook goed passen op je paard natuurlijk dat is voor mij nog belangrijker dan hoe het zadel zit.

Persoonlijk heb ik betere ervaringen met KN zadels dan met Euroriding. Dus zelf zou ik voor de KN gaan dan.
Ware het niet dat ik geen fijne ervaringen heb met de ketens van Hypoplaza. Erg slechte service, duur en vaak meiden in de winkels die nog maar net durven te galopperen Knipoog

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Brittneyx, cherrypower, Idske D, Miriam91 en 32 bezoekers