Agterberg of eb en vloed?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Agterberg of eb en vloed?

Agterberg
12 (75%)
Eb en vloed
4 (25%)

Totaal aantal stemmen: 16


paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Agterberg of eb en vloed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 20:32

We willen een pensionstal beginnen met een binnenbak (20x60) en een buitenbak (20x60). De buitenbak wordt waarschijnlijk een agterbergbodem, zodat je daar swinters ook normaal in kan rijden (met eventuel wedstrijden enzovoort. Bij de binnenbak twijvelen we tussen een eb en vloed bodem en een agterbergbodem. Voor welke zouden jullie gaan en waarom?

[edit] onzinnige poll verwijderd[/edit nimber]


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 21:24

Bij ons op stal ligt zowel binnen als buiten een Agterberg bodem en beide zijn echt super! De buitenbak blijft echt heel mooi droog, niet zwaar, niet glad, ook niet met veel regen. Binnen is dat allemaal wat makkelijker natuurlijk.
Denk dat het prijstechnisch wel interessant is om beide bodems door hetzelfde bedrijf aan te laten leggen.

Nulla tenaci invia est via

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 21:57

ja, qua prijs zal dat beter zijn. wij hebben nu op stal ook 2 agterbergbodems. maar ik ben benieuwd wat beter is.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 21:59

Je bent van harte uitgenodigd om een keer te komen kijken hoe de bodems er bij ons op stal bij liggen hoor. Is ook net een nieuw complex, dus misschien interessant om eens met de eigenaar te babbelen over hoe hij dingen heeft aangepakt? Hij showt z'n spul graag hoor Haha!

Nulla tenaci invia est via

prompter

Berichten: 10914
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 22:03

Wij hebben op stal een eb- en vloedbak liggen - nog nooit zo fijn gereden als in die bak! Nooit stoffig, nooit te nat, absoluut niet zwaar, echt een ideale bodem.

Extremely rare and Beyond Compare

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 22:09

Wij hebben een eb en vloed bak (buiten dus)
Super!!!!!!
We kunnen altijd rijden!

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 09:22

Okay, domme vraag misschien... Wat is een Eb en vloed bak??? en zijn er niet meer soorten bakken???

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."

pieank
Berichten: 34
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: heel mooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 21:49

hoi paardje, hebben jullie al een naam voor je pensionstal ? of heeft het al een naam?

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-03 21:59

pieank schreef:
hoi paardje, hebben jullie al een naam voor je pensionstal ? of heeft het al een naam?

uhh, er is over nagedahct. We dachten aan HCA (Hippisch centrum Almere), maar het wordt nog niet gebouwd hoor! Mijn ouders gaan alleen nog maar een plan maken en dat voorleggen. De binnenbak wordt waarschijnlijk eb en vloed, omdat het een 40x60 bak wordt en dan hoeven we niet te spuiten!

pieank
Berichten: 34
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: heel mooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 22:06

dat klinkt wel erg gaaf allemaal,maar is er in almere al niet een hippisch centrum?

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-03 22:27

pieank schreef:
dat klinkt wel erg gaaf allemaal,maar is er in almere al niet een hippisch centrum?

Nee, niet dat ik weet Scheve mond

pieank
Berichten: 34
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: heel mooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 22:29

hmmm, ik dacht het wel??? iniedergeval ga ik volgend jaar verhuizen naar almere dus ik ben zeer geintresseerd! vindt tot nu toe alles wat tegenvallen in almere. hebben jullie al toestemming??/verguning?

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 22:33

paardje"]
[quote="pieank schreef:
dat klinkt wel erg gaaf allemaal,maar is er in almere al niet een hippisch centrum?

Nee, niet dat ik weet Scheve mond
[/quote]

Je wist ook niks af van de stal waar ik het over had Haha!

Vergis je niet hoor, er is veel hier in de regio, zeker als je het een beetje ruim neemt!

Nulla tenaci invia est via

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-03 22:45

Whaha, das waar, maar in Almere schijnt nog veel vraag te zijn. In muiderberg, Eemnes en Zeewolde komen veel mensen uit Almere, omdat er gewoon niks is! Maar ik weet niks van een Hippisch centrum in Almere?!

pieank
Berichten: 34
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: heel mooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 22:48

oke maar zou je mij op de hoogte willen houden? eventueel in een bp? ben echt serieus geintreseerd. ik zal het nog is na vragen ik heb namelijk wel is wat over het hippisch centrum almere gehoord.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Galja, Gerlin_1983, GoogleAdsense, Nezumichan, Whisky00 en 30 bezoekers