Wintec

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Duhelo

Berichten: 28558
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 21:26

welk model was dat dan wel peggel?
toch niet wintec 100?
ik rijdt daar mee op de manegepaarden
greetz dutske

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 22:06

peggel schreef:
is ook het enige zadel waar je met een regenbroek op kunt rijden. probeer dat maar eens met een leren zadel Knipoog


Hahaha, heb het een paar keer geprobeerd, maar als ik mn regenbroek niet aan mn chaps vastbond met de riempjes van mn chaps, zat ook met mn Wintec zadel die regenbroek al gauw over mn knieeen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 20:43

ik heb wel eens gehoort dat je er ruchklachten door krijgen kan, wie heeft er ervaring hiermee, dan heb ik het vooral over het nieuwste model de wintec 500 VZH?

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 12:18

Chiqa schreef:
ik heb wel eens gehoort dat je er ruchklachten door krijgen kan, wie heeft er ervaring hiermee, dan heb ik het vooral over het nieuwste model de wintec 500 VZH?


Kan inderdaad wel kloppen. Ik kan er net goed op rijden. Krijg rug klachten, en krijg zadelpijn.. geen pretje dus

Morrie

Berichten: 22318
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 12:41

Citaat:
t was dat er een paard mee over de kop sloeg en de boom brak anders had ik m nu nog gehad

dan heb je een flinke smak gemaakt, want die boom is van metaal en kan bijna niet breken, dat is juist het handige aan die Wintecs!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 12:49

Kyralovertje"]
[quote="Chiqa schreef:
ik heb wel eens gehoort dat je er ruchklachten door krijgen kan, wie heeft er ervaring hiermee, dan heb ik het vooral over het nieuwste model de wintec 500 VZH?


Kan inderdaad wel kloppen. Ik kan er net goed op rijden. Krijg rug klachten, en krijg zadelpijn.. geen pretje dus
[/quote]

ik krijg rugpijn van bijna alle zadels.
Maar zou het niet kunnen zijn dat met een ander type wintec de rugpijn minder kan worden, omdat een wintec lekker zacht is om in te rijden (tenminste ik geloof dat het een oude wintec type was) of is dat niet waar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 17:11

ik heb vandaag gereden en heb weergeen last van mn rug...mss kwam het wel door iets anders. eigenlijk ben ik best tevreden ik vindt gewoon dat je meer grip het op zon zadel hij lijkt wel stroefer en met galopperen wil mijn paardje nog wel eens rare sprongen maken, en met mn wintec blijf ik zitten! Tot nu toe dan...

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-03 17:43

Gisterenavond hebben we voor t eerst op ons paardje gereden.
We konden even een WIntec 2000 (geloof pro) lenen van iemand die ook een tinker heeft. Vond het heerlijk zitten en met die wegspriungacties(alles is nieuw, kantine, spiegel) zat ik goed stabiel op dat equede. OK dan! Alleen zat nu die 1na breedste boom erin maar moeten zeker nog een maat breder hebben. Flenna is zooo stevig. Haha!
Dat gaan we dan ook uitproberen en hoop dat t past anders moeten we verder kijken naar een ander zadel....

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 23:23

nou dat klinkt in ieder geval al goed dat het zadel je bevalt!!

p.s. waar heb je flanna vandaan? Lachen

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-03 23:29

Bij een particulier in Buurmalsen hebben we haar gekocht.
Die mensen hebben nog een paard en ivm verandering baan konden ze beide paarden niet genoeg beweging geven...
Vandaar dat ze ook wel errug dik is...ze moet wel wat afvallen.
Ze had woensdag voor t laatst gelopen en gisteren zijn we er zelf voor t eerst op gegaan en ze liep door...echt hard. ~~}>
Gelukkig was ze vandaag al een stuk rustiger maar t is voor haar natuurlijk oook wennen.
Van een rustig landje met nog 1 paard naar een manege met veeeel paarden.
Ze reed ook altijd buiten en hier is een binnenbak.
We erg spannend allemaal hoor!! OK dan!

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-03 15:23

Ik heb nu zo'n 1,5 week het Wintec 2000 pro zadel met dat equede en het bevalt me prima.
Ik heb verschillende soorten rijbroeken en met geen enkele broek last van doorrij verschijnselen...

Alja

Berichten: 25614
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 18:27

ik zweer ook bij een wintec heb ze voor al mijn lesponys en vind ze erg fijn......
maar ben dus niet de enigste!!