uit de sloot drinken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 16:33

Melanie5 schreef:
De meeste van onze landjes hebben waterleiding met drinkbakken. Alleen aan de overkant van de weg hebben ze alleen een sloot. Mijn eigen paarden drinken liever uit de sloot dan uit de kraan.


In de achterste wei bij de jaarlingen wordt ook uit de sloot gedronken... Knipoog vinden ze volgens mij best lekker Haha! (en misschien bouwen ze er ook wat meer weerstand mee op...) en zo heeft Clip ook een mooi uitzicht op de dames als hij wil gaan drinken... Haha! Als je Clipsie trouwens in een land met drinkbak hebt loopt hij er bijna altijd trouwens wel meteen naar toe...

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 00:12

Ik begon heel braaf met water van huis mee te nemen (tanken gevuld) en dus schoon leidingwater.
Aangezien er een aantal tussen draad lopen moesten die wel...

Maar de paarden die bij de sloot kunnen drinken bijna geen van alle vers water uit bakken dus weinig keus.

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 10:25

Haagsemeid schreef:
Marilyn staat sinds een week nou in de wei, en ze drinkt gelukkig wel uit de sloot.
Der maatje drinkt niet uit de sloot, dus hangt er een bak aan het hek, waaruit zij kan drinken


Ik ken nog een paard dat Marilyn heet!!!!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 14:58

ik ook

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 15:28

Bij ons op de manege drinken ze wel slootwater, maar niet uit de sloot zelf. Er staan badkuipen gevuld met slootwater in de weides en daar drinken ze uit.