Bodyprotector????!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-03 14:35

Ik heb nu een bodyprotector met beta level 3 gekocht, deze bestaat wel uit 2 grote vlakken voor en achter, en zit super fijn!!!!ik heb 'm al aan gehad bij het crossen, en ging best goed...

ammi

Berichten: 431
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Here, there, everywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 15:08

Ik ben van plan deze maand mn eerste cross te rijden, en moest dus ook een bodyprotector aanschaffen
Ik haal veel van mijn ruiterspullen uit Engeland, omdat ik zelfs engels ben maar ook omdat de kwaliteit daar wel eens beter is.

De bodyprotector die ik heb aangeschaf dis de Air-o-wear Zippa plus, heel fijn met een rits, die je zo aan en uit an trekken, en schouder bescherming.
je kunt een keer op deze site kijken, daar heb ik em ook besteld
www.rideaway.co.uk nadeel is wel dat je ze niet kan passen, maar misschien krijg je zo een beetje het idee wat er allemaal in omloop is.
klik op Riding wear. en dan verschijnt er een menu met allemaal soorten kleding, klik dan op bodyprotyectors..
succes

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 17:15

Ik zou uitkijken naar een flexibele, met een die uit 2 stukken voor en achter bestaat rol je niet om bij een val, krijg je de klap dus vol op je rug of buik. Bij de cross zou ik zo`n ding altijd gebruiken ivm de takken en de wat ruigere hindernissen. Bij het gewoon springen dus niet, meisje bij mij op stal is er woensdag mee gevallen (een die uit 2 stukken bestaat) en heeft haar rug gekneust omdat ze niet omrolde door de protector.

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 19:35

even off-topic, ik wist ook niet dat je ze in zoveel kleuren had (die site uit Engeland). Ik wist wel dat je ze voor kinderen ook in legertinten had (voor jongens).