Wat zouden jullie voor deze pony geven?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 15:04

dola"]
[quote="Relliej"][quote="gabyfedde schreef:
Echt niet meer dan € 600!
* Hij heeft een niet zo geliefde kleur/aftekeningen vind ik juist leuk die kleur!! Haha!
* Het is een manegepony geweest wat is daar erg aan?
* Hij heeft een onderhals en is moeilijk aan de teugel te rijden, kan je wel bij hem doen met een goede ruiter. maar op de foto zie je kleine, onervaren ruitertjes Waarschijnlijk ook hard in de mond wat bedoel je?

Allemaal dingen waarom je hem beter niet kan kopen!
[/quote]

Sorry hoor maar wat maakt de aftekening nou uit gaat toch om het paardje zelf!!!!!!En in het bericht stond toch dat hij ook goed aan de teugel te rijden was.....
Beetje vaage reactie! Boos!
[/quote]

Ik vind eerder jou reactie vaag, ze zegt nl niet dat zij die kleur niet mooi vind, maar dat het over het algemeen gewoon niet een erg gewilde kleur is. En dat is ook zo, kijk maar eens wat advertenties na van mensen die een paard zoeken, staat vaak bij, geen voskleur!
Boos! WAT BOEIT DIE KLEUR NOU Boos!

en wat de andere vragen betreft;
Het 'erge' aan manege pony's is vaak dat ze door veel onervaren ruiters zijn gereden en daardoor vaak 'verprutst', dus dat ze vervelende dingen hebben aangeleerd, die er vaak moeilijk weer uit te krijgen zijn.
Paulus is beleerd door onervaren en ervaren ruiters. Hij doe zelden iets vervelends. Niet elke pony is OK dan!

En wat het aan de teugel en harde mond betreft; waarschijnlijk kun je m wel aan de teugel rijden, maar dan word het 'aan de teugel trekken' omdat hij een 'harde mond heeft', wat dus betekend dat hij niet op lichte handhulpen reageert, maar dat je vaak harder aan de teugels moet trekken om iets duidelijk te maken. En dat is in ditgeval niet de pony zn schuld maar de schuld van de onervaren ruiters die er vaak op zitten.
idd

Dus ik zou zeggen goed nadenken voor je deze pony koopt, ook omdat hij al wat ouder is en daardoor zijn slechte gewoontes er vaak nog minder uit te krijgen. Bovendien kampt ie met een aantal gebreken, die niet onnoemenswaardig zijn. Klamp je niet te veel vast op 1 pony, maar kijk ook eens om je heen, er zijn heeel veel leuke pony's te krijgen, zonder gebreken, waar je ook niet veel voor hoeft te betalen! laatste tijd zijn alle pony's duur geworden Er komt nog zo'n onderwerp van mij maar dan met een andere pony. Onderwerp heet: Hoeveel zouden jullie dan voor deze pony geven?

dakhilah

Berichten: 797
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 17:32

hoi,
gewoon doen , het diertje ziet er goed uit en manegepony ...so what!!!!! gewoon doen !!!!!
gr,sas.

bimmezs
Berichten: 337
Geregistreerd: 22-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 17:45

wat banketstaaf jij met ik gfa paulus kopen, ik sta ook bij jouw op de manege met 2 pony's en ik weet wel wie jij bent maarre,
paulus verkopen ze toch nooit, allleen als ie iets heeft waardoor die afgemnaakt moet worden, en dat heeft ie niet.
ennne erg leuk voor je dat jij daar gaat wonen maarre beter dat je bij flardingha weg gaat als je zo loopt te praten, want ik weet wel wie jij bent ,hoor.!!!

bimmezs
Berichten: 337
Geregistreerd: 22-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 17:46

ik weet dus niet wat je dom zit te lu llen.

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 17:50

jemig laat er tog lekker. waar maak jij een probleem van... Als ziuj dat leuk vin zo dan doet ze dat tog fijn!!! Ennuh volgens mij is het de bedoeling om het hier leuk te houden! ruzie maken doen jullie maar lekker ergens anders!

bimmezs
Berichten: 337
Geregistreerd: 22-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 17:50

en even voor de duidelijkheid die manege pony's op flardingha ruiters hebben het hartstikke goed, enne ik kan hier hartstikke kwaad om worden, dat je zo dom loopt te praten, dat beest is niets anders gewent dan aan aal die kinderen en dat vindt ie hartstikke fjn, en jij zit altijd alleen maar in z'n smoel te rukke!

bimmezs
Berichten: 337
Geregistreerd: 22-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 17:54

en paulus wordt vast afgekeurd vanwege artrose, en ik zoek echt geen ruzie maar, denk eerts even na voordat je wat zegt en doet!

Irre

Berichten: 2153
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 18:00

pffff.. vecht dit even in persoonlijke berichten uit...

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 18:02

bimmezs schreef:
en paulus wordt vast afgekeurd vanwege artrose, en ik zoek echt geen ruzie maar, denk eerts even na voordat je wat zegt en doet!


Jeetje wat maak jij der een probleem van man!!
Ik was gewoon benieuwd hoe hun reageren etc...
Paulus wou ik toch niet. Een andere.
Ga lekker ergens anders een probleem van maken!!

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 18:06

Neej hoor ik wil geen ruzie neej neej dan ben je er nu aardig op uit zoek dit even ergens anders uit

bimmezs
Berichten: 337
Geregistreerd: 22-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 18:06

waarom maak je dan een topic ervan dat hem gaat kopen

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 18:15

Irre schreef:
pffff.. vecht dit even in persoonlijke berichten uit...


wat zei zegt doe t lekker onderling!

bimmezs
Berichten: 337
Geregistreerd: 22-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 18:25

doe ik nu ook wel hoor

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 18:34

ik zou hem toch laten keuren ... en dan zou ik er nog 1000 euro voor geven omdat hij weeft en zwakke benen heeft + hij is al 14 jaar

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 18:34

ow goed zo

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 19:35

Ik ga deze topic op 18-7-2003 verwijderen omdat er te veel gezeur in staat! Tevens wou ik nog even zeggen dat ik Paulus niet wilt kopen maar gewoon benieuwd was wat jullie reacties zou zijn!!!

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 19:51

Relliej"]

Boos! WAT BOEIT DIE KLEUR NOU Boos!
[/quote]

Jij vraagt; hoeveel zouden jullie voor deze pony vragen, in dit geval speelt de kleur ook een rol bij de bepaling van de prijs, dus dat boeit wel degelijk. Doordat de kleur niet gewild is gaat de prijs omlaag.
Ik zeg verder ook niet dat de kleur niet mooi is. (ik heb zelf ook een vos gehad )
En als jij m mooi vind is dat toch mooi meegenomen?

[quote="dola"]
Er zijn heel veel mensen met een vos pony.
[/quote]

Daarom juist Scheve mond

[quote="dola schreef:
als je een paard koopt dan ga je niet naar de aftekening kijken..


Oh jawel hoor, een paard met bijvoorbeeld 3 witte voetjes verkoopt minder snel dan een paard met 4 gelijke witte voetjes. Een paard met een groot wit hoofd is ook niet bij iedereen gewild.
Dus dan let je wel degelijk op aftekeningen. (tenminste veel mensen doen dat wel wanneer ze een paard kopen, of dat nou bewust of onbewust is.)

bimmezs
Berichten: 337
Geregistreerd: 22-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 22:55

ik vind dat volcano helemaal gelijk heeft, maar deze pony , paulus dus is absoluut niet te koop dus ik vind deze topic erg vaag, want het lijkt er toch duidelijk op dat ze deze pony wil kopen, of ben ik nou raar?
maar ik weet dat ik niet zo op deze topic had mogen reageren, maar ik wordt er namelijk erg boos om, omdat deze pony gewoon helemaal niet te koop staat.
dus ik hoop dat mensen dit kunnen begrijpen, maar ik zal haar persoonlijk er zeker op aanspreken.

shaundylover
Berichten: 236
Geregistreerd: 29-01-02
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 01:13

helemaal gelijk in liz!!! paulus is niet te koop en gaat ook niet meer weg van de manege!!!