Mening geven hier op bokt...???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 16:48

en dát is wel weer héél kinderachtig gesproken.

ik vind een mening oké maar ga niet lopen schreeuwen of je mening opdringen e.d. dan ben je verkeerd bezig.

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 16:50

kinglover schreef:
de meningen die ik heb gegeven waren wel strait to te point, kreeg er vaak reactie op, maar niet aggressief ofzo, maar laatst gaf ik mn mening en toen werd mij verwijt dat ik het topic verrot zou hebben


ik heb je topic niet gelezen hoor. Maar dat het je meteen verweten wordt dat je het toppic verrot, vind ik wel erg ver gaan

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 16:52

ja, er zit nu volgens mij wel een slotje op, maar echt niet door mij, het topic ging al nergens over, iemand maakte een vervelende opmerking over bepaald ras, en toen reageerde ik, ok was een beetje offtopic, maar door mijn antwoord komt daar geenslotje op...

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 17:41

Mening geven is niks mis mee, je kan een ander er meestal zelfs nog extra tips en punten om op te letten bij geven.
Maar soms zitten er dingen bij die zo bot gezegt worden en zo gedachtenloos worden neergegooit dat het gewoon niet meer leuk is.
Persoonlijk afkraken vindt ik dan ook weer niet nodig, 7 van de 10 mensen kennen elkaar irl niet eens.
En daarbij dat getikte woorden vaak anders overkomen dan dat je het zegt.

En dan nog de meningen die helemaal nergens over gaan omdat ze over een bepaald gedeelte heen hebben gelezen of er gewoon voor het gemak maar zelf wat bij verzinnen.

Mening geven is goed, maar zonder iemand te kwetsen en af te kraken, en als je het volledige verhaal niet kent of gewoon niet goed doorleest heeft een mening hebben weinig zin Haha!

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 19:05

runningkawa schreef:
Ik weet ook dat ik recht door zee ben.
Sommige bokkers ergeren zich daar ook aan
En ze moesten eens weten hoevaak ik al weer dingen gedelete heb, voordat ik het plaats Tong uitsteken
Maar wat heb je eraan om er omheen te draaien, dan snapt uiteindelijk nog niemand wat je bedoeld.


AMEN
Ik ben naemlijk net zo. Maar op de een of andere manier beland ik nooit ik de bokt discussies's Clown

dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-03 22:09

haha ik hoor daar ook tussen:)

x_ultimate_x
Berichten: 578
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 23:13

weetje ik heb altijd lol om die discussies omdat ze mij verkeerd begrijpen ofzo en vanalles gaan bedenken wat niet waar is.

dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-03 23:14

haha jah heb ik ook altijd.En als ze erachter komen dat ze ongelijk hebben stoppen met de discussie Haha!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 23:42

ik vind ook dat je moet kunnen zeggen wat jij vind.. en als andere mensen het er niet mee eens zijn.. jammer dan! ik vind dat je soms ook wel redelijk snel aangevallen word als je een iets afwijkende mening hebt dan de rest.. krijg je gelijk heel bokt over je heen Lachen

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 00:11

meningen geven is goed, je kunt altijd van elkaar leren, maar het gaat vaak om de manier waarop he...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 00:30

Zoals hier al eerder beschreven is het geven van je mening prima. Ik vind het zelfs een heel positiefs iets. Als we overal maar ja en amen op zeggen dan zou bokt wel erg saai worden.

Maar je kunt je mening natuurlijk op verschillende manieren geven. In het dagelijks leven zien de mensen je en ze kunnen aan heel je manier van spreken merken dat je het bijv op een positieve manier bedoelt. Op papier of in dit geval op een scherm komen dingen vaak anders over. daarom zijn er ook emoticons.

Daarbij kennen de mensen je niet goed en vormen een beeld over wat je schrijft. Soms krijg je de naam een zeikerd te zijn, terwijl je dat in dagelijks leven helemaal niet bent.

Daarom is het goed om je bericht nog even goed door te lezen. Bedenk wat je eigen reactie zou zijn als je, je eigen bericht van iemand anders zou krijgen.

Iemand de grond in boren is namelijk helemaal niet moeilijk. Daarbij komt je boodschap zo helemaal niet over. Dus reacties schrijven op een manier dat de andere je serieus neemt en er wat mee doet is veel moeilijker. Maar ook veel waardevoller.