Wie gebruikt er nog meer cullivetsem/allergitum?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nikkigioa

Berichten: 2496
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Lisse

Wie gebruikt er nog meer cullivetsem/allergitum?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-03 20:31

Wie geeft zijn paard of pony homeopathische druppels van VSM tegen zomereczeem? Ik bedoel dan Cullevetsem en Allergitum. Zo ja, wat zijn jullie ervaringen hiermee? Is het eczeem verbeterd of juist verslechterd? En zo ja, wanneer was dit effect precies merkbaar? Candor krijg sinds januari deze druppels en ik merk er weinig van. Ben benieuwd wat jullie ervaring zijn!

Storm in mijn profiel!


HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 20:36

Ik heb het verleden jaar gebruikt en dit jaar weer, maar zag geen verbetering. Sinds twee maanden gebruik ik het niet meer, ik voer een dubbele dosis knoflook en was z'n manen en staart 3 tot 4 x per week met teatree shampoo. Voorlopig gaat het nog redelijk goed en groeien z'n manen en staart weer.

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Chilopoda

Berichten: 227
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 21:05

Vorig jaar heeft onze Carley last gehad van zomerexceem.
Wij kregen van de dierenarts een flesje Horzol en dat moesten we elke 2e dag opdruppelen langs haar manenkam en bij haar staartwortel zolang ze in de wei was.
Het heeft goed geholpen vorig jaar en dit jaar hebben we de zomerexceem gelukkig nog niet teruggezien. We spuiten haar nu alleen maar in met anti vliegen spul en ze heeft geen schilfers of zo, zoals vorig jaar. Haha!

Droom niet je leven, maar leef je droom.
http://www.schriktraining.nl

ponymens
Berichten: 1299
Geregistreerd: 29-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 22:00

Ik gebruik nu 3 jaar deze druppels en mijn merrie is zo goed als vrij van de eczeem. Maar je moet ze wel 2 x daags geven als je soms wel en soms niet geeft helpen ze niet en 1 april al beginnen tot 1 oktober.

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 22:20

Het werkt toch ook pas het tweede jaar, áls het werkt?
Ik zit nu dus braaf in het tweede jaar met m'n Shet, maar heb echt geen veranderingen opgemerkt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 24 bezoekers