nog even blijven bijrijden?

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Linda_k

nog even blijven bijrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-03 08:39

Ik rijd Benji nu een paar maanden 2x per week.
Ik heb het daar erg naar mijn zin en vind het er geweldig.

Maar vorige week heb ik eindelijk zelf een paardje kunnen kopen. Daar ben ik uiteraard superblij mee. Maar daardoor stop ik uiteraard met Benji. Het is daar fantastisch en perfect maar ik heb geen tijd om naast mijn eigen pony nog die van een ander te gaan rijden.

Toen ik de eigenares van Benji vertelde dat ik Nicolien gekocht heb vond ze dat heel erg jammer. Ik vind het ook vervelend om haar teleur te stellen. Vandaar dat ik gezegd heb dat ik Benji nog wel 1x per week wil blijven rijden totdat ze iemand anders gevonden heeft. Maar ja, eigenlijk heb ik daar dus niet zoveel tijd voor.
Wat zouden jullie doen? Gelijk stoppen? Of hoe lang nog doorrijden? Ze kan namelijk niemand anders vinden.

Of weet iemand een leuke meid die gratis leuke strand- en duinritjes wil maken zonder te hoeven uitmesten en op een hele mooie stal wil rijden? Voor een recreatieve ruiter is dit perfect. Hij staat in camperduin.
Wie kan me helpen?

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 09:13

Ik zou wel een tijdslimiet stellen, bijvoorbeeld 1 maand of 2 maanden. Zo geef je haar voldoende de tijd om serieus iemand te zoeken. Als je het zonder limiet zou doen, dan kan het tamelijk lang duren denk ik.

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 09:25

Ja, ik sluit me aan bij Tessebes, met een tijdslimiet bijv. nog 1 keer in de week blijven rijden, en zelf ook voor haar kijken!

In elk geval veel plezier met je eigen aanwinst!

Let love shine so bright

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie