Bijrijden -> wat is nou wijsheid?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 11:12

hoe meer ik erover nadenk hoe belachelijker ik het vind om te moeten betalen, maar dan beperkt te worden in wat je mag, erger nog; je MOET op die dag longeren en je MOET op die dag naar buiten..............erg vaag. Ik betaal erg veel geld, maar mag tenminste zelf bepalen wat ik met het paard doe......................

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 12:22

Ik vind ook dat ze wel erg veel van je vraagt. Zelf heb ik een verzorgpaard waar ik 1x ind e week op rij, daar mag ik alleen mee in de bak en dan maar een half uurtje. Maar dan hoef ik dus ook niets te betalen. En ik heb er nog eentje, daar rij ik 3x in de week op en ik mag doen wat ik wil (wel verantwoord natuurlijk) en betaal daar 10 euro per maand voor, dat is nog minder dan een euro per keer dat ik rij.
Ok, ik heb hiermee misschien wel erg veel geluk gehad, maar toch...
Ik zou het er met haar over hebben, want het moey leuk zijn! Als jij je gaat ergeren en het longeren met tegenizn doet, dan is dat gewoon heel erg zonde, je krijgt minder plezier in paarden etc, en het is zonde van je geld.
En anders dus op zoek naar een ander, ik weet zelf niet hoe makkelijk/moeilijk je in jouw omgeving een verzorgpaard krijgt, maar ik zie bij de anderen dat dat niet al te moeilijk moet zijn.
Succes.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-03 12:25

MirageGidran schreef:
Ik betaal erg veel geld, maar mag tenminste zelf bepalen wat ik met het paard doe......................


Precies. In principe zou ik best wel bijvoorbeeld 100 euro willen betalen voor een paard. Maar dan wil ik wel kunnen doen en laten wat ik wil.

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 12:48

Inderdaad!
Jij mag/moet alle "mindere" dingen met hem doen
Eigenlijk zou zij JOU moeten betaal voor wat je doet Lips are sealed
Zo iemand zoek ik ook nog wel; imand die hem voor mij longeerd en zijn ontspannig geeft EN er nog voor betaald ook!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-03 17:47

Hoe langer ik erover nadenk, hoe meer frustraties er naar boven komen. Nou ja, ik kijk het nog wel even aan, misschien is het maar een tijdelijke dip (al hoewel ik dat betwijfel). Ik zal het toch een keer aan moeten kaarten, maar daar ben ik nooit zo'n held in.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 18:11

dat is ook moeilijk, maar gewoon doen hoor, dat kun je best!

Eigenlijk is het al debiel dat jij wel betaalt en iemand anders niet, kom nou, in wat voor wereld leven we.........