stofzuigen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

stofzuigen jullie je pony ok welleens?

ja
4 (6%)
nee
59 (93%)

Totaal aantal stemmen: 63


Pegassus97
Berichten: 726
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 20:00

Wat heeft het voor zin?
Die van ons zijn ook altijd onder de stof, maar met schapenwol lukt het ook wel.
En een stofzuiger is erg duur....


x_ultimate_x
Berichten: 578
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: veghel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 20:12

ow wij hadden nog een oude staan waar niks mee gedaan werd

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 21:54

die van mij staan al achterin de stal als ik in de schuur de auto aan het zuigen ben...

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 10:34

Die swifferdoekjes die je zo tussen neus en lippen noemt, is o'n vreemde niet hoor... Dat zijn geoliede doekjes, maar de meeste mensen gebruiken dan gewoon van die babyoliedoekjes, die zijn in elk geval huidvriendelijk Knipoog Stofzuigen lijkt me soms ook best handig. Vooral als ze heel erg stoffig zijn, dan werkt het borstelen niet meer en zou je ze eigenlijk moeten wassen. Maar vooral als het nog te koud is en ze een dikke vacht hebben, doe je dat niet. (ik in elk geval niet, wij hebben geen overdekte wasplaats en alleen een slang met koud water)

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 12:28

een keer heb ik dat gedaan, ik zag zo'n vreselijk vies en stoffig paard voor me staan Lachen

maar het gaat echt veel langzamer als borstelen. misschien als je een speciale paardenstofzuiger hebt dat het dan wel goed gaat.

x_ultimate_x
Berichten: 578
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: veghel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 13:42

joyce B schreef:
Die swifferdoekjes die je zo tussen neus en lippen noemt, is o'n vreemde niet hoor... Dat zijn geoliede doekjes, maar de meeste mensen gebruiken dan gewoon van die babyoliedoekjes, die zijn in elk geval huidvriendelijk Knipoog Stofzuigen lijkt me soms ook best handig. Vooral als ze heel erg stoffig zijn, dan werkt het borstelen niet meer en zou je ze eigenlijk moeten wassen. Maar vooral als het nog te koud is en ze een dikke vacht hebben, doe je dat niet. (ik in elk geval niet, wij hebben geen overdekte wasplaats en alleen een slang met koud water)

ik bedoelde eigenlijk van die bezem-geval 'swiffer stof-nagneet'


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, IASCrawler, Nicollevs en 6 bezoekers