hoelang hengstig???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

hoelang hengstig???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-03 12:56

Hai ff een vraagje..Hoe lang zijn de meeste merrie's hengstig of is dat verschillend???

How does the bit taste like? Than the horse wispher: Like pain...


DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 13:00

heel verschillend wij hebben paarden op stal staan die geloof elke dag hengstig zijn!

een paard krijgt zelfs homeopatische middeltjes want anders is tie niet te houden!

afgelopen week waren geloof ik alle merries hengstig echt drama in de wei we hebben ze maar verschillend ind e wei gezet eerst de merries een paar uur en toen de ruinen want ze waren helemaal gestoord wel grappig trouwens mijn paard blijft dan flemen echt geweldig!!

dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-03 13:02

Ha ha okay bedankt voor de reactie!

How does the bit taste like? Than the horse wispher: Like pain...

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 13:05

mijn merrie is ongeveer een week henstig

O
http://www.getyourwallie.com/vote/7093/TexasNTe Graag ff op klikken
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
<'\___~ <'\___~
...(\...)\... ...(\...)\...

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 13:34

Dat is inderdaad heel erg verschillend per paard. Maar bedoel je zichtbaar hengstig (dat ze staan te pissen) of 'onzichtbaar' hengstig? Want soms zijn ze nog wel vruchtbaar maar dan pissen ze niet meer zo erg. Stella die pist bijvoorbeeld wel veel maar niet als je met haar bezig bent (poetsen, rijden of wandelen) alleen maar als ze los in de wei of op stal staat. En dat zijn nog maar zo'n 3 tot 4 dagen, daarna pist ze veel minder tot niet, alleen als er een hengst of en euh... ruin die nog iets te veel hormonen heeft voorbijkomt.

Tjody blijft echter een paar dagen lang stevig doorpissen. Gelukkig is het minder erg dat vorig jaar want toen was ze gewoon bijna niet te rijden omdat ze de hele tijd stil ging staan om te pissen. Nu kun je haar gewoon normaal rijden.

Groetjes, Denise

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 15:03

YouKnowWho schreef:
Dat is inderdaad heel erg verschillend per paard. Maar bedoel je zichtbaar hengstig (dat ze staan te pissen) of 'onzichtbaar' hengstig? Want soms zijn ze nog wel vruchtbaar maar dan pissen ze niet meer zo erg. Stella die pist bijvoorbeeld wel veel maar niet als je met haar bezig bent (poetsen, rijden of wandelen) alleen maar als ze los in de wei of op stal staat. En dat zijn nog maar zo'n 3 tot 4 dagen, daarna pist ze veel minder tot niet, alleen als er een hengst of en euh... ruin die nog iets te veel hormonen heeft voorbijkomt.

Tjody blijft echter een paar dagen lang stevig doorpissen. Gelukkig is het minder erg dat vorig jaar want toen was ze gewoon bijna niet te rijden omdat ze de hele tijd stil ging staan om te pissen. Nu kun je haar gewoon normaal rijden.

Groetjes, Denise

mijn merries(2)zijn allebei drachtig,maar als de hengst eraan komt(staat bij hun in de wei)staan ze nog steeds te pissen,hihihi Haha!
mijn vorige merrie was ook continu hengstig,....dan je dus geen tips geven
gr


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Patriesje, XXleonieXX en 158 bezoekers