Inzakken achterbenen..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Inzakken achterbenen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-03 22:10

Ik weet niet of het hier goed staat, het kan misschien ook wel bij medisch..
Maar ik merk de laaste tijd veel bij Dusty dat ze door de achterbenen zakt tijdens het rijden, niet echt inzakken, maar haar voet knikt dubbel, ik kan het niet echt beschrijven, ik zie het het niet, ik voel het alleen maar..

Ik rij achter met strijklappen, zou het zijn dat ze niet genoeg steun heeft of heeft ze minder sterke achterbenen gekregen..

Ik weet niet of het erstig is, daarom vraag ik het aan jullie, zou ik gewoon doorgaan met rijden of toch maar even de DA bellen??¿¿ of wweet een slimme bokker een oorzaak of wie heeft hier ook wel eens last van

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 22:33

ik weet niet hoe oud de pony is maar wodeline had het soms ook en ik had de eigenaar gebeld maar dat deed ze wel vaken gewoon iets normaals eigenlijk niets ernstigs gewoon syteun zoeken

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 08:28

of hij heeft wat slappe knieeen
bij wat oudere beestjes of manege paarden kan het ook zijn dat ze gewoon te weinig met hun achterbenen doen en af en toe gewoon net iets te laat zijn met optillen kzou me er nie druk om maken iig

Lando
Berichten: 72
Geregistreerd: 29-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 17:03

onze pony heeft dit ook. Dit komt bij mij omdat het nog een jonge pony is en zijn achterbenen nog niet sterk genoeg zijn. Dit zou ik eerst sterker proberen te maken.. Ik weet niet hoe oud je pony is, maar al is het geen jonge of oude pony zou ik hem toch even na laten kijken, hebben we bij die van ons ook gedaan want wij dachten eerst dat het misschien een botsplinter was of iets verkeerd was met zijn botten maar is gelukkig niet Lachen

twins
Berichten: 32
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 20:45

ik denk ook inderdaad dat ze gewoon nog slap is van achter, ik zou ook voor de zeker heid de dierenarts er naar laten kijken dan wet je het zeker, en ander bandageren inplaats van strijklappen aan die dingen heft hij kwa steun ook niets.