Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
denise04 schreef:Tsja, het zullen inderdaad wel thermoskannen gaan worden, dat deed ik vorig jaar ook.... Maar verlichting met oplaadbare lampen gaat niet echt werken, we hebben enkel een schuilstal en een weiland van een halve hectare, dan is wat ruimere verlichting toch wel een pré... Knopje om en lampjes aan, da's toch ideaal.... Ik vind het gewoon prettig en erg makkelijk om licht te hebben in de winter.... Aangezien ik tot half 5 werk elke dag en dan pas rond 18u bij de paardjes ben...
@ Ikke, weet jij toevallig ook hoe je die accu's kan opladen? Mijn vriend heeft zo'n apparaat om de auto te kunnen starten maar ik weet niet of je daarmee ook de accu's kunt laden?
MarcR schreef:Wij hadden hetzelfde probleem en ik heb info ingewonnen om een 12 volt installatie te plaatsen met zonnepanelen en een zware accu. De lampen en apparaten die je dan moet gebruiken vindt je bij caravan winkels . Het bezwaar was de prijs : tussen 1500 en 3000 euro en wij hebben ervan afgezien. Voor verlichting gebruik ik oplaadbare lampen die ik mee naar huis neem om op te laden.