Wie kent er draver MG Groenhof?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maroesje88

Berichten: 122
Geregistreerd: 06-07-03

Wie kent er draver MG Groenhof?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 22:42

Hallo andere Bokkers!
Ik heb sinds een jaar een hele lieve draver, genaamd MG Groenhof
Hij heeft op de renbaan gelopen en heeft veel gewonnen, toen hij (een jaar geleden) geblesseerd raakte is hij bij ons terecht gekomen. We hebben hem nu als recreatiepaard en het is echt een geweldig paard, zo lief en betrouwbaar! Ik had nu een vraag... Kent iemand mischien MG misschien, en heeft mischien iemand, bladen van "Draf en Rensport" Waar hij instaat? Of foto's of artikelen? Ik zou het erg leuk vinden om deze te zien/lezen! Laat het me weten! Ik zou het echt heel erg leuk vinden! *LOL* Hier is een foto:

Afbeelding

Groetjes van Marein, en hoefjes van MG

Maroesje88

Berichten: 122
Geregistreerd: 06-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 23:22

Kent niemand hem dan ??

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 09:51

Ik heb hem wel eens zien lopen, ja. Sinds wanneer heb je hem? Dan kan ik even uitzoeken in welke bladen ik moet kijken Haha!

prompter

Berichten: 11051
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 13:59

Ik heb hem ook wel eens zien lopen. Heb je al eens bij www.huybers.com gekeken? Misschien staat daar ook wel een foto bij van hem!

Kimmie1974
Berichten: 433
Geregistreerd: 04-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 14:08

Ken hem niet persoonlijk, alleen van de drafbaan, omdat het een vreselijk goed paard was! Stond bij Jeroen Engwerda in training, en was zomaar ineens uit beeld verdwenen. De stallen van Engwerda zijn te vinden in Biddinghuizen bij de fam. Knipscheer van "Renka Stables", die familie heeft ook een eigen site, misschien dat je via hen info kunt opvragen? Op Justy's Drafsport site staat hun link volgens mij ook http://www.xs4all.nl/~justy