Levertijd Kraemer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Levertijd Kraemer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-03 20:43

Ik heb 3 weken geleden een eczeemdeken bij hun besteld maar hij is nog steeds niet binnen. Weet iemand van jullie hoelang de levertijd bij kraemer normaal is?

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 21:06

Goeie vraag, ik heb ook een aantal dingen daar besteld, maar krijg ook maar niks??? Ik heb al een mail naar ze gestuurd waar mijn bestelling blijft, maar daar antwoorden ze niet op?

pmarena

Berichten: 48093
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 22:25

Ik vond het altijd vrij snel gaan bij Kraemer , binnen een week had ik het die paar keer toch wel Lachen

Misschien hebben ze wel last van een computercrash ofzo ? Tong uitsteken

Of de spullen die jullie willen zijn net niet op voorraad....maar dan moeten ze natuurlijk wel eventjes iets laten horen , dat is wel zo netjes...

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 22:28

Nu je het er toch over hebt Knipoog , weet iemand de IBAN en BIC codes van Krämer.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 22:29

Heb je wel al betaald? En heb je je adres goed in gevuld? Bij mij zag ik plots in de bevestigingsmail dat ze mijn straatnummer niet ingevuld hadden... Tja, dan kon ik lang wachten!!!
Ik heb nieuwe mail gestuurd en binnen een aantal dagen lag de rekening er. Nadat ik betaald had (via creditcard) had ik mijn bestelling in een paar dagen... Via mail duurt het wel lang voor je een antwoord krijgt. je kunt beter bellen.

pmarena

Berichten: 48093
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 22:58

Bellen naar Kraemer...in het Duits Haha!

Ze belden mij ook ineens spontaan op destijds , daar sta je dan...totaal onvoorbereid , met een Duitse aan de telefoon die geen woord Engels spreekt , erg prettig telefoongesprek was dat *LOL*

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 23:01

Mijn Old Macs waren binnen een week geleverd. Zeer netjes.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 23:02

Ow, er is ook iemand die Engels spreekt hoor. Gewoon even vragen 'do you speak English or someone else?'

pmarena

Berichten: 48093
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 23:09

Hahaha , ja dat deed ik natuurlijk nadat ik van de schrik bekomen was *LOL*

Maar deze persoon sprak nog slechter Engels dan ik Duits Tong uitsteken dus zelfs dat begreep ze niet *LOL*

Dan had ik daarvoor toch al een paar mailtjes heen en weer gemailt met Kraemer (in het Engels) , en dat ze dan een oer-Duitse laten bellen ,
lekker handig Lachen

carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-03 20:59

Ok, ik heb vanmidag ff gebeld, in het Duits Lachen

Ik heb dus via e-mail besteld, netjes een bevestiging gekregen en een rekening over de post. In die bevestiging stond dat je onder rembours moest betalen. Op de ekening stond (blijkt later) een vage, amper leesbare stempel waarop staat dat je in het buitenland met een creditcard moet betalen. Dat hebben we niet gelezen dus wij maar wachten op de deken. En zij wachtten op het geld. Nu hebben we dus het creditcardnummer doorgegeven, en is de deken vanmiddag nog op de post gegaan. Waarschijnlijk heb ik hem dus begin volgende week.