ponyvoetbal?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 18:17

Ik heb er laatst eens een skippy ball bij gelegd. Nou, 5 meter was het dichtse bij wat ze gekomen is Boos!

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 23:34

Ok, ff een rondje uitleg : hoe maak ik mijn paard voetbalproof:

Allereerst, leg de bal in een hoek( binnenhoefslag) van de bak en neem je pony aan de hand mee.
Dan duw jij zelf de bal een stukje weg, en de pony meenemend.Dit iedere x herhalen.Op een gegeven moment krijgt ie door dat de bal wegrolt als je er tegen aanduwt.Dan laat je hem de bal wegduwen met 1 voorbeen.
Dit is het begin van alle pret!
Wees voorzichtig met galoperen met een groot paard tegen de bal, doe dat schuins, en niet recht op de bal af, want zo zijn Moos en ik al diverse keren bijna gevallen! Vanuit draf gaat het beter.
Moos staakt in de bak, behalve als ik de voetbal tervoorschijn tover, dan loopt ie graag erachteraan! *LOL*

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 23:48

Ik kan een 95cm-diameter bal kopen in Engeland - 18 UKP. Helemaal niet duur dus. Helaas zijn de verzendkosten wel 22 UKP erop... Boos!
Misschien doe ik het alsnog wel, de prijs valt me eigenlijk nog wel mee.

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 10:08

Ik weet niet waar je zulke ballen kunt kopen maar het lijkt mij ook heel leuk om te doen.
Ongeveer 1,5 jaar geleden was ik echt serieus geinteresseerd in ponyvoetbal en wou ik het mijn paardje graag leren en in een team gaan leek me heel leuk enzo, alleen heb ik hier in het Noorden nog nooit gehoord dat ze het ergens doen. Weet iemand dat misschien??

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 10:46