Welke sport BH??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 12:30

babyboo schreef:
ik rijd gewoon met me gewone bh's soms zonder...


Dan heb je zeker cup AA of zo?
Zonder bh is heel slecht voor het weefsel van je borsten. Sommige mensen denken dat het een spier is die je kunt trainen, maar dat is onzin.

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 12:49

De borstspier loopt idd onder de "gewone" borst langs. de borst zelf bestaat grotendeels uit vet en melkklierweefsel...

'k Draag normaalgesproken sportbh's van de Livera of de hema. Van die saaie witte gevallen met een voorsluiting en een racerback.
Tijdens mijn zwangerschap moest ik wel met een meegroeibh rijden, maar deze is gelukkig ook erg stevig.
Heb ook wel eens een bh besteld bij de Wehkamp. Zat op zich wel stevig, maar de stof was erg ruw en hard, niet echt top.

Heb me wel eens staan verlekkeren bij de dure bh's bij de Divoza. Maar die zijn in prijs zo duur, en als ze dan niet bevallen......

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 19:19

Die van champion vind ik erg goed ze zijn wel aan de prijs maar mijns inziens het geld wel waard. Ze hebben een hele serie dus voor elk wat wils Knipoog !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 19:48

Mursey schreef:
Ik dacht dat Fila alleen maar "kleine" cup-maten verkocht ... of dan zit ik weer in de verkeerde winkel te zoeken natuurlijk . Heb in iedergeval ook een D-cup en dan is het toch echt lastig als die sport-BH tijdens het paardrijden niet lekker zit...


Nee hoor ze zijn er dacht ik tot E cup.
Je kunt die winkel eens bellen, misschien sturen ze ze ook wel op of kunnen ze je het artikelnummer geven.
055- 5212118

Barco

Berichten: 2609
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: Harmelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 21:45

ik heb een champion. ik heb een kleine cup maat, maar ik vind het fijner om wat meer steun te hebben.
ik vind het hele fijne BH's.

Jel

Berichten: 699
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 21:50

Ik heb ook een Triumpf. Vind ik toch de beste die er is ookal vind ik de bandjes te lang (heb nog niet de moeite genomen ze in te laten korten want ben bang dat ze het verpesten en dan heb je een dure bh voor niks gekocht. Als deze op is laat ik het toch eens proberen). Bij de meeste lingeriezaken hebben ze inderdaad geen goeie sportbh's meer. Ik heb er nog wel eens een gehaald bij een hardloopzaak maar daar werken toch voornamelijk mannen en die kunnen je toch niet echt helpen (heb 75D en hij kwam aan met 95B...). Heb wel vaker gehoord dat de hema goede bh's verkoopt maar vindt het zo irritant dat je ze niet gewoon gelijk kan passen!

Ik heb ook een champion gehad en die moest je als een hemdje aan doen, maar dat was echt een harnas voor mij. Als ik een maat groter nam zat het weer veelste los.

mdmoiselle

Berichten: 847
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 22:31

Ik heb ook champion bhs, drie verschillende modellen. Ik bestel ze meestal bij Divoza. Die van Fila vond ik niet echt wat, ook zo'n soort haltertop. Bij mij trilt het niet al te veel Haha! dus ik draag meestal gewone bhs tijdens het rijden, en met wedstrijden en lessen sportbh's.

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 22:38

De beste oplossing voor mij is de plastisc chirurg geweest... Lips are sealed Nooit geweten dat paardrijden zo fijn is zonder cup DD mee te torsen....Ik heb dus een borstverkleining ondergaan. Schijnheilig Speciaal voor mijn liefste hobby. Klinkt drastisch, maar het is het beste wat ik heb kunnen doen.
Voorheen had ik altijd BH's van de Hema, met voorsluiting en racerback. Helaas heeft de Hema ze uit de collectie gehaald. De Fila met voorsluiting is goed, maar de bandjes zjn lastig te verstellen, maar op 2 standjes.
Ik heb nu heel goede ervaringen met de Berlei shockabsorber level 3. Want, hoe klein je ze ook hebt, zorg voor een goede ondersteuning! Oke, een goede bh is duur, maar is zijn geld waard! *LOL*

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 22:38

ik heb 1 van triuph en een van fila die van triumh krimpen snel en daar pas ik dus niet meer in en die van fila zit perfect die raad ik je aan