keuring---> was probleem

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

keuring---> was probleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 16:26

Oke ik heb dus zaterdag keuring maar ik moet altijd buiten wassen, maar aangezien het nu van dat kl*ten weer is kan dat niet. Ik kan ook niet binnen want dat wil de stalhouder niet.

Heeft iemand misschien tips. Ik vind het namelijk ook wel een beetje koud met die regen en harde wind de hele tijd.

Of misschien dat iemand in de buurt woont die wel de mogelijkheid heeft van binnen wassen zodat ik mijn vader even lief aan moet kijken Haha! Knipoog

Als het een donkerkleurig paard was was het niet zo een heel groot probleem maar het is een haflinger, en die moet dus echt wit.

Imre

Berichten: 14200
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 16:31

hey ga je naar Onnen? Ik loop daar ook rond! beetje offtopic trouwens! Succes met wassen...

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 16:33

Je paard wordt toch nat Lachen
Als je een redelijk beschut plekje weet te vinden (uit de wind dus) kan je m volgens mij prima wassen, als je maar ook goed met het zweetmes tekeer gaat en hem onder een dekentje doet gaat het vast prima! Lachen

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 16:36

JA dat is het probleem dus we hebben op de wasplaats buiten geen beschutte plek en dan komt er nog bij dat er de hele tijd trekkers enzo heen en weer rijden die dus vuil opspatten. En als de vloer al vies is krijg ik die benen uiteraard nooit schoon.

En ja ik ga naar Onnen.