Hoeveel besteden jullie aan je pony/paard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MoSt81
Berichten: 1469
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Noord-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 20:32

Ik heb geen eigen paard, maar ik geef het volgende uit:

elke week groepsles 9 euro
kleding, snoepjes, poetsspullen etc. 20 euro per maand??? (het kan ook best het dubbele zijn)
en dan heb ik als ik tijd en geld heb (of bijna een wedstrijd) nog prive lessen voor 18 euro per uur. Dit verschilt per maand.
Voor onderlinge wedstrijden betaal ik 10 euro per jaar voor dressuur, en als ik ga springen nog 15 euro erbij.

Ik denk dat ik gemiddeld per 4 weken ongeveer 80 euro kwijt ben. Pff toch meer dan dat ik dacht.

Maar het is het meer dan waard!!!!!

Rocco

Berichten: 830
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 21:09

Ik heb op het moment een gratis weiland, en hij staat niet op stal. Aan eten ben ik in de zomer zo'n 20 euro per maand kwijt. Hoefsmid ook zoiets (45 in 2 maanden) en wormenkuur n inentingsamen ook zoiets per maand. Lidmaadschap en startkaart 200 euro per jaar.
Maar ik koop veel nieuwe spullen zadels hoofdstellen, halster, sjabrakken, enz. Maar als het geld op is hou im daar wel mee op.

samirah

Berichten: 1145
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 21:39

ik ben afgelopen maand aan stalling en ontwormen, vliegendeken en nieuw bitje zo'n 175 euro kwijt geweest. Nu sta ik heel voordelig bij een boer niet luxe maar wel goed. Als ze nu nog op haar oude stal met binnenbak etc. stond was het minstens 100 euro meer geweest.