gekleurde hoofdstellen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 19:05

de mijne was € 15,- die is niet echt gekleurd, gewoon zwart met een leuk beige motiefje erop. Afbeelding denk dat deze wel op wedstrijden mogen, maar weet het niet zeker(omdat het kunstof is misschien niet, maar ik denk dat het wel mag) het merk is Harry's horse en ik heb het gewoon van de ruitersportzaak

germie

Berichten: 25937
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 19:34

Die grijze, groene en blauwe zijn van Kieffer. Ze worden op internet overal en nergens aangeboden voor 55 euro. De kwaliteit is flut. Heb ze vorige week in handen gehad, en voor dat bedrag koop je geen goede kwaliteit leer terwijl dat wel zou moeten. Ik heb een grijze gehad, vond het hoofdstel erg mooi. Ik heb er 15 euro voor betaald. Helaas was ook hiervan de kwaliteit flut, de stiksels lieten overal en nergens los. Ik kon dat goedkoop laten maken, maar toen iemand het paard en zou vasthouden en het paard zich losrukte en de teugels aan flarden waren heb ik de hoop maar opgegeven. Ik heb nu zwart met zwart en koperen gespen, wel net zo mooi, en betere kwaliteit.

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 19:44

Die van kieffer zijn idd *** heb een paardje gereden die er zoeen had. dat spul is zo stroef en stug dat ik een uur bezig was met vastmaken (en ikdoe alles altijd heeel los, kun je nagaan) Ik vraag me altijd af of dat kunstof wel comfortabel is... gaat dat niet schuren enzo?? Voor mij niets boven echt leer..

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 20:48

biothane halsterhoofdstellen zijn heel erg fijn.
heb er zelf ook twee.
zijn makkelijk in onderhoud, gewoon afdoen met een nat doekje.
heel handig om het bit eraf te halen.
vooral in de endurancesport zie je ze heel erg veel.

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 21:03

Ik vind het dus echt 6 keer nix die felle kleuren, zwart op donkerbruin dat hoort vind ik Lachen wit of gekleurd onderlegd kan ook nog wel mooi zijn, maar voor zo'n hele felle kleur geef ik mmn geld niet uit hoor.

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 21:20

ik vind die gekleurde hoofdstellen dus helemaal niks. Misselijk Misschien voor carnaval ofzo, of af en toe voor de afwisseling bordeaux rood, donkerblauw of donkergroen.
Maar ik houd het gewoon bij zwart. Die zwart met babyblauw onderlegd vind ik wel mooi , alleen die zijn ook behoorlijk prijzig. En aangezien ik net een nieuw hoofdstel heb, zal ik daar nog maar een paar maandjes mee wachten.

ikke

Berichten: 37543
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 21:49

Ja, die van Libby's zijn echt werelds. Ik heb een zwarte, gewoon, geen flauwe kul, maar het is wereldspul, ik wil nooit meer anders. Nee, het schuurt niet. Je kunt het bit er heel simpel uitklikken, de bakstukken zijn los te koop, zodat je simpel met meerdere bitten kunt rijden.
Ze gaan niet extra zweten onder dat spul, ook niet op lange ritten en warme dagen.
Ik zit me opeens te bedenken dat ik ze nog geen mail gestuurd heb. Ik ga volgende week naar Engeland, moet ik er een partij meebrengen?

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 22:23

Ik vind ze ook wel gaaf, en zeker als het goede hoofdstellen zijn..
Maar hoeveel is 35 pond in euro's?
Want ik weet eigelijk niet hoe de koersen liggen, maar de pond is toch meer waard dan de euro?

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 13:55

sjakie schreef:
mijn model mag niet. dus degene zonder neusriem. ik gebruik hem ook alleen voor in het bos.


owzo,ja dat klopt,daar mag je idd geloof ik niet mee in de dressuurring verschijnen Haha!
maar die andere met neusriem wel.

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 14:03

35 pond is 50,98 euro volgens de koersconverter op www.GWK.nl

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 14:42

Op de western experience heb ik ze ook zien hangen en dan ook met indianenmotiefje, denk dat je ze op andere beurzen/evenementen ook wel kunt vinden.