vliegendekens

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
branki

Berichten: 563
Geregistreerd: 24-09-02
Woonplaats: Salland

vliegendekens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 15:20

Graag wil ik jullie vragen naar jullie ervaringen met vliegendekens.
Bij ons stikt het van de dazen en mijn paardjes kunnen dan ook niet zonder bescherming de wei in. Aan al die chemische middelen spuit je je ook arm en daarom is de beste oplossing een goede vliegendeken. Die zijn niet goedkoop, maar in vergelijking met spuitbussen heb je de kosten er in 1 seizoen wel uit.
Vorig jaar heb ik voor mijn beide paardjes een deken gekocht. De ene is van Bucas. Deze heeft Branco op en dat gaat prima. Bij de naden zag het er niet sterk uit, maar hij heeft hem een heel seizoen opgehad en is ook nu nog niet uitgescheurd. Hij blijft ook prima liggen, ook bij rollen.
Apie heeft een Rambo flybuster. Die is meer van gazig materiaal. Helaas zit hij hem bij de borst te krap. Hij past Branco beter en je zou zeggen, dan ruil je toch. Probleem is echter dat Apie na 1 keer al een gat in de Bucas had gebeten. Als hij jeuk heeft, dan bijt hij zichzelf namelijk en daar is de Bucas niet tegen bestand; de Rambo wel.
Ik wil er nu dus een 3e deken bijkomen, maar welke?

Wie van jullie heeft ervaring met de betere (en helaas ook duurdere) vliegendekens? Ik zoek er dus een met een goede pasvorm en die ook nog eens bijtbestendig is en waar hij van top tot teen in zit.

Graag jullie reacties en al vast bedankt.

Wilma


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fiesta14, Jadero, lissssan, Poldermenner, RenateHidden, Samantha89, VogeltjeM en 116 bezoekers