Opnieuw bekleden winteczadel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Opnieuw bekleden winteczadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 16:12

hoi

Ik heb een oud wintec dresuur zadeltje echt een heerlijk ding , past goed zit lekker maar ziet er echt niet uit.. er zit weinig stof meer omheen.. Iemand een iedee of je zoeen zadel opnieuw kan laten bekleden?

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 16:17

Ja dat kan,alleen een stalgenootje heeft m weg gebracht bij een plaatselijke ruitersport zaak en ze is nu een half jaar verder bijna en nog steeds dr eigen zadel niet terug...Heeft wel een leen zadel gehad trouwens maar ja... ze wil nl. dr eigen zadel terug... Vraag van tevoren dus eerst even hoelang ze erover denken te doen...

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 16:31

zou gewoon even naar een zadelmaker gaan en vragen wat ze eraan kunnen doen...

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 16:32

Dat is dus het probleem met de oude wintecs!
Maar voor €300 heb je al een nieuw kunsstof zadel, dus kijk uit dat de kosten van het beklden niet te duur worden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 20:10

hmm oke maar t bestaat dus wel.. zal eens naar de winkel stappen...

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 00:26

Als het zadel al dusdanig versleten is, dan is het waarschijnlijk de moeite niet meer waard en kun je beter het geld in een ander zadel steken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 08:46

Tessebes schreef:
Als het zadel al dusdanig versleten is, dan is het waarschijnlijk de moeite niet meer waard en kun je beter het geld in een ander zadel steken.


t zadel is oud ja.. maar zit heerlijk en is verder op de stof na niet kapot.. T is alleen geen gezicht maar goed dat ik er met mijn dikke achterwerk op zit.. dan ziet niemand het haha Haha! Ikgebruik het vooral met strandritjes om zo mijn dure westernzadel te sparen..