de nrps keuringen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

de nrps keuringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-03 21:39

hallo allemaal,

ik wil voor de eerste keer mn paardje naar de keuring brengen nou heb ik wel eens de arabieren keuringen meegedaan maar nog nooit van het nrps en ik weet niet precies wat wel en niet moet en hoe die precies moet staan etc etc.


hij hoeft van mij niks te winnen maar wil wel netjes voor de dag komen heeft er iemand misschien tips wat ik het beste kan doen?

mag hij bijv ook een hengstenvlecht of moet het perse knotjes zijn welk halster of hoofdstel is het beste om mee voor te brengen?

en hoe stel je hem op dus hoe moet ie staan zeg maar

en als laatste hoe loop je er mee rond of wordt dat op de dag zelf duidelijk aangegeven allemaal??

groetjes fabienne

diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 21:47

Ik zat met de zelfde vragen, ik heb even gebeld met het NRPS, zij kunnen je goed verder helpen!

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-03 21:49

ow owkee ik zal ze nog wel bellen maar ik denk misschien hebben mensen met ervaring ook wel een paar goede tips Lachen

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 22:08

In het NRPS-nieuws van mei van dit jaar heeft een heel artikel gestaan over het voorbrengen van je paard op de keuring. Dat artikel is ook op de site: http://www.nrps.nl/ te vinden.
Dan klik je op de frontpagina op het kopje: NRPS-nieuws, waar je het nieuws van mei 2003 kan aanklikken. Het eerste artikel wat je daar tegen komt is het artikel dat ik bedoel.

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-03 22:11

hej hej thnx heb het nieuws ook thuis kijken was al tussen de foto's aan het kijken van eerdere keuringen

maar toch bedankt voor de tip

groetjes fabienne