pony bij chipnummer zoeken? waar en hoe?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

pony bij chipnummer zoeken? waar en hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-03 14:30

Ik heb een ingewikkelde vraag,maar misschien weet iemand het.

Ik ben dus nog steeds op zoek naar een oude pony(de aanhouder wint zeggen ze wel eens Tong uitsteken )
Hij heeft papieren.Hij heeft wedstrijden gelopen en wie weet een chip nu.
Het probleem is dat er aan de hand van de papieren en de wedstrijden niks meer over hem te vinden is.Waarom niet?Omdat:
Hij waarschijnlijk zijn papiertje kwijt is geraakt.Hij heeft bij het knhs ook een ander nummer gehad bij de voor mij laatst bekende ruiter dan alle ruiters daarvoor.Ook zijn naam was niet meer hetzelfde.Toevallig vond ik dit.
Nu is het punt dat als hij nog wedstrijden loopt(wie weet) dat hij dan alweer niet onder het laatste nummer staat geregistreerd bij het knhs.Zij kunnen dus ook niet nagaan hoe de pony nu zou kunnen heten en welk registratie nummer hij heeft.
Ook zijn stamboek papieren zeggen niet veel omdat zij nog op naam van de fokker staan,en mocht hij ze niet meer hebben dat is er helemaal niets meer van te vinden.
Nu is mijn enige hoop het chipnummer.Nu heb ik zojuist een mailtje verstuurd om te zien of ik achter dat chipnummer kan komen.
Stel nu dat dat lukt,waar kan ik dan opzoeken welke pony er aan dat nummer vastzit en waar deze verblijft.
Is er misschien een site waar je een chipnummer bij een pony kan terug vinden?
(erg vaag heb ik het idee maar anders weet ik het ook niet te verwoorden Verward )
Om het dan nog veel moeilijker te maken en waarschijnlijk zal dit ook niet werken zo,is het misschien mogelijk om zonder dat ik een chipnummer weet toch een chipnummer bij een pony kan vinden?

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 15:03

Chipnummers worden nog geregistreerd door de uitgevende instantie. Zo houdt ik de chipnummers bij die door het I.H.W. zijn gebruikt. Misschien moet je het eens navragen bij het stamboek.