Hoeveel?

Moderators: Amaryllis, Just_Sannee, C_arola, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Droomster

Hoeveel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-03 17:27

HoiHoi!!

Het is niet voor mij, maar voor een kennis.
Hij heeft een huis, een stuk grond & stallen. Nu heeft zijn dochter al jaren paarden gehad, maar die zijn eigenlijk nooit echt van hem geweest zegmaar. Hij zou wel eens een paardje voor zichzelf willen, alleen maar om buiten te rijden of in de bak (die heeft hij ook bij huis ja). Maar de vraag is hoeveel zou hij kwijt zijn voor zo'n paardje. Het paardje moet verkeersmak zijn en niet vervelend zijn ofzo, want hij is zelf al over de 50.

Hebben jullie zo'n idee hoeveel dat dan zou gaan kosten...hij kon er al 1 kopen maarja die liep Z (dat is dus niet nodig eigenlijk) & wouden ze 20.000,- euro voor hebben....Dat zoekt hij dus niet zo duur, het is alleen maar voor het buitenrijden & in de bak...puur recreatie

Sometimes tears say all there is to say.

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 17:36

Misschien een iets oudere paard...daar vragen ze niet vaak veel voor...meestal onder de 4000 euro.
20.000 euro is wel erg veel!! Als hij geen Z paard zoekt, moet ie ook niet zo veel geld uitgeven!!

"You make me sick, but I love what we're doing here"
Egypt Central
"You Make Me Sick"

<3Verloofd <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie