pony kopen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Linda_k
Berichten: 188
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Velserbroek

pony kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-03 09:32

Ik rijd Nicolien nu een tijdje en dat gaat heel goed. Ik ben echt dol op haar en het klikt super tussen ons. Ik ben nu ook zover dat ik een eigen paard kan en wil kopen.
Nicolien staat te koop en de eigenaar wil heel graag dat ik haar koop, ik kan haar dan bij hem stallen wat ik heel graag wil.
Perfect dus en eigenlijk geen twijfel mogelijk, ik ga over een maandje ook mijn eerste wedstrijd met haar starten.

Ik wil dus eigenlijk graag Nicolien kopen, maar mijn probleem is nu dat ik eigenlijk liever een paard wil. Nicolien is maar 1.48 en dat is nou niet echt wat ik altijd in gedachten had toen ik een eigen paard wilde. Ik wil liever een paard om wedstrijden mee te rijden. Eigenlijk zou ik dus naar een ander paard uit willen kijken maar ik ben zo gek op Nicolien!

Wat zouden jullie doen? Gewoon Nicolien kopen of toch uitkijken naar een paard?


Sting

Berichten: 12856
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 09:33

Nicollien kopen, je kan onderlinge wedstrijdjes wel lopen je wil haar graag hebben

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 09:38

Niet doen, je krijgt er spijt van.

Ik heb ook nooit een pony gewild, nou heb ik Flair ook niet gekocht, maar ze is uiteindelijk wel van mij. Ik kan er geen ander paard bijkopen en kan dus mijn wens om wedstrijden te rijden niet vervullen. Verkopen is bij mij door omstandigheden geen optie. Ik baal er af en toe zo van dat ik een pony heb... Het is een schat hoor, maar ik kan er dus niet mee wat ik wil. Dat ga jij ook krijgen als je deze pony koopt.

28-09-2007
Nothing compares too you...

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 10:23

Weegt het argument van liever een groter paard door op het feit dat je dit paardje ongelooflijk graag ziet? Dat moet je je afvragen. *LOL*

Een goed paard vinden, is ook geen sinecure. Als je bereid bent geduldig te wachten tot je een paard vindt dat je echt aanstaat en als je bereid bent eventueel keuringen te betalen, dan kan je naar een ander paard op zoek.

De enige zekerheid is dat men van niets zeker is...

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 10:28

je kunt toch ook gewoon tussen de paarden starten?

Mambo
Berichten: 167
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 10:38

ja dat kwam ook in mij op. als je nog goed op nicolien past/staat, is dat geen probleem, lijkt me.

Het is erg om iets moois te verliezen,
Maar het is erger om het nooit gehad te hebben..

Nimmy

Berichten: 3942
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 13:33

ik word dit jaar ook 18 en heb met de kerst een pony gekocht, start nu bij d epony en ga straks gewoon tussen de paarden starten, moet kunnen, ik hoor genoeg verhalen van ponyruiters die tussen de paarden ver komen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: laran en 76 bezoekers