Fugers en Van Rijs

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 20:54

Hallo bokkers! Ik heb bij Jur zijn spalding vhz zadel erbij gekocht en het lag volgens mij wel goed, hij had er 2 jaar lang mee gesprongen en alles mee gedaan en hij had geen last van zijn rug (ondanks dfat hij 2x per week met de pessoa werd gelongeerd). Sinds 2 maanden heeft hij wel last van zijn rug, dus misschien ligt het zadel gewoon niet goed meer.Nu heb ik fugers laten komen en gevraagd hoe het opgevuld moest worden. Hij voelde 1 minuut lang hoe het zadel op hem lag en ging toen gelijk weer weg. Ik moet het nog ophalen, maar wie weet of de opvulservice met een zadel wat je al hebt bij fugers goed is? Ik hoop dat zijn rug minder gevoelig wordt als mijn zadel is opgevuld. Zondag heb ik trouwens mijn eerste springconcours met Jur en ik hoop dat het goed gaat! Als iemand nog tips heeft, ze zijn heel welkom! Lachen

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 21:34

Ik heb mijn Stubben zadel ook bij Van Rijs gekocht. Ben erg te spreken over de service!
Een nieuw zadel van Stubben zat eigenlijk net boven mijn budget...hij ging even bellen (met 'mijn' maten bij de hand) en even later zegt ie nou ik heb hem ook 2de hands voor je Haha!

Bleek dat zadel pas 2 maandjes oud te zijn, maar het scheelde best wel in prijs voor mij

Super dus

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 21:49

Dit is al een erg oud topic, vandaar een slotje Knipoog