trailer dealers

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tamoor

Berichten: 786
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: Drenthe

trailer dealers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-03 17:04

Hoi, wie weet er een bekend/betrouwbaar adres voor ons? Wij zijn van plan een nieuwe (voor ons dan) trailer te kopen, maar willen dit het liefst doen bij een bedrijf i.p.v. bij particulier (door slechte ervaring hiermee).

Dus weet iemand nog een goed adres (of evt. een goede trailer te koop)? Graag reacties via pb of email.

Groeten Marloes

Tamora van de Hezenhof ♥


Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 17:15

Ik heb mijn trailer, een Hotra Elegance, gekocht bij BK trailers in Barneveld. www.bktrailers.nl
Prima service en een super trailer!

Afbeelding

Nulla tenaci invia est via

Tamoor

Berichten: 786
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-03 08:50

Uhm Bloos , die reacties per pb, dat is er per ongeluk automatisch bij gezet. Is niet nodig, kan net zo goed hier onder.

Iedereen die al gereageerd heeft, bedankt!

Tamora van de Hezenhof ♥

Moritz

Berichten: 284
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 09:02

dan zal ik ff wat anti-reclame geven voor BK-trailers, ik heb er voor de hoofdprijs een Bovag gekeurde 16 jaar oude Westfalia 1 1/2 paards trailer gekocht, ik laad mijn paard er 1 keer op en de laadklep is krom en gescheurd, gaat niet meer dicht, de bodem is helemaal verrot, het zijdeurtje gaat open tijdens het rijden enz.

Maandag gaat de trailer terug en ga ik heeeeeeel boos worden op meneer BK........ Boos!

Maar ja, ik tref het nooit met auto's en zo, ik ben ook enorm belazerd met een auto de laatste keer, die bleek van top tot teen in elkaar te hebben gezeten Huilen en ik heb nu een onderhoudsbeurtje van 800 euro..... anders wordt ie niet APK goedgekeurd Verward

Ik zou je in ieder geval aanraden je trailer door een onafhankelijk bedrijf te laten keuren, al ziet ie er nog zo mooi uit!!!!!!!!

Ben net 1500 euro armer geworden en heb nog steeds geen trailer Huilen

shiana

Berichten: 936
Geregistreerd: 29-03-03
Woonplaats: eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 09:54

in eelde heb je impex trailers zitten , en die hebben volgens mij wel redelijk wat keus , misschien is dit een idee
www.impexeeldebv.nl

Moritz

Berichten: 284
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 12:42

ff een rectificatie over BK trailers Barneveld:
meneer BK heeft mijn trailer teruggenomen voor dezelfde prijs als ik hem gekocht heb!

Nu ben ik weer trailerloos, en ik denk niet dat ik voorlopig eentje ga kopen, ik huur er wel een.......

www.moritz.nl.nu
profiel met foto's, 17-6-2003

Kitty

Berichten: 7694
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 12:46

In Tynaarloo heb je een Henra-dealer zitten.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 12:47

www.deboerpesse.nl
www.vervloed.nl
www.hollandtrailers.nl

Eerste in Pesse, De Boer
Tweede in Nieuw-Vennep, Vervloed
Derde in Hoofddorp, Holland Trailers

Verder nog drie trailer verkopers in Berkel en Rodenrijs: Boer, Vollebregt en de Rijpe (ben niet zeker van de laatste naam of ik dat goed heb gespeld).
In Rhoon nabij Rotterdam, StaRho

Jij woont in Drenthe. Zou zeker eens naar de Boer in Pesse gaan. Mijn zusje heeft haar trailer daar gekocht.

Tamoor

Berichten: 786
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 13:56

Moritz: jij hebt het niet makkelijk.... heel vervelend, maar gelukkig dat ze de trailer weer hebben teruggenomen!

Kitty en Shiana: dank je wel, ik zal binnenkort ook bij hen eens informeren.

Eleonoor: jij ook bedankt, we zijn al bij De Boer geweest, hij had op dat moment bijna alleen maar 2-paards trailer, wel een supermooie nieuwe Sluis (1,5), alleen die was toch echt te duur voor mij... (student h Knipoog ).

Eigenlijk zoek ik een 1-paards, maar deze zijn bijna nergens meer te krijgen?

Dan nog een vraag over het laten keuren, waar kun je dit laten doen? Gewoon bij iedere garage (ik heb echt geen idee)?

Tamora van de Hezenhof ♥

Kendra

Berichten: 8728
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 14:10

Voor een (relatief) goedkope nieuwe trailer is Wesco in Coevorden (www.wescotrailers.nl) een goed adres. Ze hebben daar ook wel tweedehandse. Wij hebben onze trailer bij Brals in Ruinerwold gekocht, maar dat was een nieuwe dus da's wat anders. Hij heeft er wel vrij veel tweedehandse staan.
Trouwens: een 1-paards is wel erg smal hoor, 1 1/2 vind ik veel praktischer.

Moritz

Berichten: 284
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 14:10

dat zou ik ook wel willen weten over dat keuren, wan mocht ik nog ooit eens een trialerkopen, dan laat ik dat zeker doen.

En *uh* Tamoor, ik ben gboren op een vrijdg de 13e, dus alle ongeluk roep ik over mezelf af.......m'n hele leven al....

www.moritz.nl.nu
profiel met foto's, 17-6-2003

Tamoor

Berichten: 786
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 14:17

Moritz schreef:
dat zou ik ook wel willen weten over dat keuren, wan mocht ik nog ooit eens een trialerkopen, dan laat ik dat zeker doen.

En *uh* Tamoor, ik ben gboren op een vrijdg de 13e, dus alle ongeluk roep ik over mezelf af.......m'n hele leven al....


agossie, wat zul je het zwaar hebben.... ik leef met je mee hoor!!

Tamora van de Hezenhof ♥

Moritz

Berichten: 284
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 14:20

ik heb alleen maar luxxe problemen, want als je je kan permiteren een paard te houden, dan leid je een luxe leven! Het is alleen dat ik al 45 jaar alles wat ik doe verkeerd aanpak, of het pakt verkeerd uit, maar daar leer je mee leven hoor! en zwaar heb ik het niet, ik ken mensen die het echt zwaar hebben en ik zou niet met ze willen ruilen!

www.moritz.nl.nu
profiel met foto's, 17-6-2003

Tamoor

Berichten: 786
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 14:22

Kendra: dank je. Brals is wel heel dichtbij, daar maar eens gaan kijken.
Waarom geef jij de voorkeur aan een 1,5-paards? Voor het paard, of het rijden ermee?

Tamora van de Hezenhof ♥

Tamoor

Berichten: 786
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 14:31

Oké, gelukkig maar!
En mocht ik een goede trailer vinden en een goed adres om te keuren; ik laat het je weten!! Knipoog

Tamora van de Hezenhof ♥

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 14:57

Onze trailer, een 2 paards Iforr Williams, komt van Jozua in Harderwijk (Snelliusstraat 16, 0341-412724).
Hij is o.a dealer van: Ifor Williams, Waco, Weyer en Henra.
Ook heeft hij meestal wel een aardige voorraad 2e hands staan.
Goede zaak met goede service.

Moritz

Berichten: 284
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 15:03

een Ifor Williams, *kwijl*, schijnt samen met een Jean-Luc Fautras zo ongeveer de enige trailer te zijn waar je een Noriker in kan vervoeren.....

www.moritz.nl.nu
profiel met foto's, 17-6-2003

Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 15:06

Moritz schreef:
ff een rectificatie over BK trailers Barneveld:
meneer BK heeft mijn trailer teruggenomen voor dezelfde prijs als ik hem gekocht heb!

Nu ben ik weer trailerloos, en ik denk niet dat ik voorlopig eentje ga kopen, ik huur er wel een.......


Kijk, dat is netjes opgelost! Leuk dat je dat ook nog even meldt!

Alleen jammer dat je nou nog geen fijne trailer hebt.

Ik zag dat je in Huizen woont, ik woon in Laren, dus aardig in de buurt, misschien dat we iets kunnen regelen als je een keer echt omhoog zit met vervoer?

Wat betreft trailer huren hier in de buurt heb ik goede ervaringen met Neef in Ankeveen, www.garageneef.nl

Nulla tenaci invia est via

Kendra

Berichten: 8728
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 15:25

Tamoor schreef:
Kendra: dank je. Brals is wel heel dichtbij, daar maar eens gaan kijken.
Waarom geef jij de voorkeur aan een 1,5-paards? Voor het paard, of het rijden ermee?


Wij hadden een 1 3/4 en nu een 1 1/2, dus we zijn al wat smaller geworden. Lachen Lachen Lachen Er zijn volgens mij maar weinig echte 1-paards trailers meer. Nadeel is in ieder geval dat je weinig ruimte 'over hebt'. In een 1,5 kun je ook nog een keer opzadelen in de trailer en het paard staat idd wat ruimer. De meeste vinden dat prettig. Ook heb je vaak een iets hogere trailer en dat is voor ons (met onze wpn-ers van 1.70) toch wel prettig. Ik vind een 1-paard ook altijd erg wiebelig lijken, misschien valt het mee, maar toch. Bovendien kun je in een 1,5 ook een paard en veulen vervoeren, maar da's niet voor iedereen belangrijk.

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 15:32


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 15:41



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: masyo en 99 bezoekers