wie gebruikt zn pony ook vaak als turntoestel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lizzytje
Berichten: 273
Geregistreerd: 01-05-03

wie gebruikt zn pony ook vaak als turntoestel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 11:43

hahaha, dat vroeg ik me af, want dat doe ik altijd Clown *schaam* ik ben 14 jaar en gedraag me nog steeds als een pennymeisje *LOL*
Ik vind het geweldig om lekker met mn verzorgpony te tuttelen en op haar te gaan liggen, staan, hangen, wat je ook maar kunt bedenken, whahahaha. Dan heb ik ook geluk omdat nellie zo lekker breed is, en het allemaal wel best vind. Ik poets haar altijd eerst heeeeeeeel lang, en als ik dan geen zin heb in rijden ofzo, dan klim ik gewoon op haar en ga ik turnen en kunstjes doen, whahahahahaha, ik ben ook een keertje bijna in slaap gevallen op haar rug, ik was zooooooo moe, toen lag ik daar lekker op haar kont en toen Slapen ik werd wel snel weer wakker hoor, gelukkig maar! *LOL* Als ik zo met haar bezig ben dan staat ze altijd met 1 beentje opgetrokken op rust met haar oortjes naar de zijkant hangend en met haar oogjes dicht, whahaha, zooooo lief! ze denkt vast: als ik maar nix hoef te doen, vind ik alles best! hahahaha. doen jullie dat ook wel eens?
ikzelf vind het geweldig om te doen en nellie vind het ook leuk dat ze lekker kan slapen in het zonnetje, whahaha

ps, ik ben een RASECHT pennymeisje, hoor! Haha! Tong uitsteken

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 12:27

Tsja dan ben ik ook een pennymeisje.
Maar vooral met dit weer is het toch zalig om lekker op je paard in de zon te liggen mits je paard het ook fijn vindt?

En hoe meer van bovenstaande idngen je kan doen met je paard, hoe sterker de band en het vertrouwen wordt lijkt mij toch?

Ik kan niet wachten tot ik op mijn paard kan gaan liggen, staan enz. Knipoog
Zou betekenen dat ze eindelijk stil kan staan en dat er dan een rem op zou zitten Haha!

basje01
Berichten: 323
Geregistreerd: 07-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 13:22

Afbeelding

Liggen, zitten, staan, alles kan en inderdaad ben ook van mening dat het vertrouwen tussen paard en baas sterker wordt.

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 14:56

Ik nooit hoor... Schijnheilig ik doe zelf ook aan turnen *foto's zie profiel:P* en als ik geen training heb en ik ben bij mijn paardje ga ik ook graag aan hem hangen of op hem staan en met minn knieeen op hem zitten Tong uitsteken ik heb er wel een foto van, zal eens kijken of ik hem kan vinden Tong uitsteken

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 18:17

basje01 schreef:
Afbeelding

Liggen, zitten, staan, alles kan en inderdaad ben ook van mening dat het vertrouwen tussen paard en baas sterker wordt.


Hahahaha, ben je ook echt van zijn nek naar beneden gegleden of lijkt dat maar zo? Haha!

M_99
Berichten: 320
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 18:22

haha ik ook altij hoor mel is ook zooo lief Schijnheilig

Nanya

Berichten: 181
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 19:43

Ik gebruik Sander als glijbaan!!! Leuk hoor!!! Ben dus ook een pennymeisje, maar dat maakt me niet uit. Voor mij is het belangrijkste: have fun!!!

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 21:02

basje01 schreef:
Afbeelding

Liggen, zitten, staan, alles kan en inderdaad ben ook van mening dat het vertrouwen tussen paard en baas sterker wordt.


Nerd de gelijkenis tussen jouw pony en de mijne is echt enorm! (qua kleur ook, baska verkleurd nl in de winter naar die lichte kleur zoals de jouwe)
Ennuh hoe heet jou pony?

Dit is Baska:
Afbeelding

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 22:05

en dit is ze als ze lichter van kleur is:

Afbeelding

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 22:12

oohh ik doe echt de gekste dingen met de paarden...
zolang het allemaal maar veilig is en ze het zelf leuk vinden

basje01
Berichten: 323
Geregistreerd: 07-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 23:12

Nee, Sily ik ben er niet afgevallen, bijna mmar ik had een spijkerbroek aan waarvan je denkt dat je er altijd in blijft passen, het ging erg moeilijk.
En dit doe ik alleen bij mijn pony.

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 23:23

ik ben helemaal niet lenig, dus bij mij gaan zulke dingen altijd fout Clown

maar ik heb wel een leuke foto van m'n zus en sharir, met een hoog penny-gehalte Haha!

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/15966/incoming/Image13(2).jpg[/img]