petje af?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 14:01

Ik heb 2 petten van BR die ik vaak draag..niet per se omdat ze van BR zijn maar ze waren heel mooi toen ik ze zag dus..Lachen Daar rij ik vaak mee, ja.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 15:41

Ik heb een Adidas petje op. Wit met blauw. Die goedkopere passen niet op mijn hoofd Verward Ja, ik heb een raar hoofd Haha!
En ik heb nog een babyblauwe van Fila maar die past ook niet goed Haha!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 15:59

Als ik buiten rij, dan draag ik altijd mijn cap en met longeren, rijden in de regen en stalwerk, heb ik meestal mijn Adidaspetje op of mijn politiepet (dan krijg je ook hele geinige reacties!).

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 16:00

Buitenrijden heb ik idd ook altijd een cap op, en ook met springen of als ik weet dat ze onrustig is (storm opkomst, paarden in de wei die wild zijn enz.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 16:08

Ik heb een petje van het CHIO Aachen dat ik nog wel eens op heb. En in de winter als het heel koud is heb ik een wollen Horseware Pling muts op m'n kop

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 18:28

Ik rijd altijd met cap. Ook als ik op een heel rustig paard in de bak dressuur rijd.
Terwijl ik er nog nooit hard afgevallen ben of wat ook. Ik heb het een tijdje niet gedaan, maar toen ik weer wat vaker op jonge paarden ging rijden, toch die cap maar weer altijd opgedaan en nu altijd ook met 30 graden. Hoewel de verleiding soms toch behoorlijk groot is om hem af te doen...

Imre

Berichten: 14200
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 18:35

Nu rij ik met cap, maar waarschijnlijk rij ik binnenkort met een cowboyhoed! Bij mijn nieuwe verzorgpaard (zie topic bij Vvdd; nieuw verzorgpaard?!) rijden ze western en ze vindan dat ik dat ook maar eens moet leren Haha! Want ze willen niet buitenrijden met iemand met een cap op Tong uitsteken misschien maar over mn cap heen dan, iets veiliger! Knipoog

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 19:44

Ik rij bijna altijd met cap...
maar verder draag ik als ik gewon paarden aant verzorgen ben altijd mijn adidas pet. die zit gewoon zo lekker en ik heb zo nooit last van haren in mijn gezicht met stallen mesten enzo.

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 20:55

Ik loop op stal vaak met een petje, ik men altijd met een petje en rijd altijd met een cap.
Ik heb nu toevallig een Nike petje uit Amerika. Maar het is belangrijker dat hij gewoon lekker zit.

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 21:03

Sinds ik op mijn huidige stal sta rijd ik altijd met cap, dat is verplicht en als je het niet doet krijg je ook meteen de halve manege over je heen dat je hem weer op moet zetten...dus dat doe ik wel braaf..
Op mijn vorige stal reed ik nog wel een met een pet, meestal mijn adidas(zandkleurig)daarna heb ik hem eigenlijk nooit meer op gehad geloof ik..haha je heeeeeeeel soms naar stal maar dan echt 1 keer in het jaar ofzo..ik vind dat petten mij niet echt staan..

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 21:12

Ik rijd alleen met pet als het regent, zodat het water niet in mijn ogen loopt. Anders ben ik pet/caploos.

Ik rijd de laatste tijd veel met een gewonnen donkerblauw PAVO-petje. Haha! Die is mooi van model en goede kwaliteit.