Welke prijs voor stalling Shetlander help mij.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tukker
Berichten: 158
Geregistreerd: 27-10-02

Welke prijs voor stalling Shetlander help mij.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-03 09:42

Na een conflict met de boer gister. Hij deed erg vervelend en draaide een beetje door. Heb ik besloten ergens anders te gaan staan. IK ga zometeen kijken of dat misschien kan. Nou is mijn vraag hoeveel zou ik ervoor betalen. Ze staan de hele dag buiten. `s nachts gaan ze op stal. Sam(shetlander) zou zijn stal dan moeten delen met Claudia(shetlander). Je moet er zelf hooi kopen en zaagsel, hooi . Claudia is trouwens van de mensen zelf. Dus ik weet niet hoe dat precies gaat maar denk dat ik de ene week de stal doe en zij de andere. Je zet zelf het voer klaar voor `s avonds en `s ochtends dat geven zij dan. Je moet zelf voor de brokken zorgen. Er is een bak aanwezig die bij de andere paarden stallen is. Maar wel op het zelfde terrein. `s winters gaan ze op stal en een paar uur per dag in de bak. De wei is in stukjes verdeel maar Claudia loopt onder de draden door zodat ze zelf kan beslissen in welk land ze loopt. Verder is de wei wel zo afgezet dat ze er niet uit kunnen(kun je het nog volgen Haha! ). Ook op deze stal weet ik dat er onderling tot voor kort een gespannen sfeertje was(de boosdoener is vertrokken). Maar ik geloof dat de boerin ook wel een zeur is niet altijd maar ze bemoeit zich wel overal mee. Ik heb nog zo mijn twijfels maar ik wil niet langer op mijn eigen boederij staan. Mijn vriendin staat er met een paard en zij is in de zomer per maand €106,- kwijt maar dan zit zaagsel eten hooi bij in. Maar wat is een reele prijs voor Sam. Bedankt voor het lezen Groetjes Syl .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 09:45

Als je zaagsel, hooi, stro e.d. zelf moet kopen vind ik € 45,- a € 50,- p.m. een goed bedrag! Lachen

[edit]Ik had ergens overheengelezen+tiepvoud[/edit]