[b]Mannen en rijbroeken, bandplooi of strak?[/b]

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 10:04

flair schreef:
Ik vind mannen in rijbroek niet aantrekkelijk
Laat ze dan met een spijkerbroek en lange of korte chaps rijden.


Volgens mij vinden de meeste mannen vrouwen in een rijbroek ook niet om over naar huis te schrijven superaantrekkelijk Clown Degenen die ik spreek gaan toch echt voor de spreekwoordelijke korte rok, lange benen en hoge hakken Haha!

eh...had de reactie van eyes niet gezien...

vanja

Berichten: 597
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: bij de zee... en bos, in noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 10:42

ik vind de meeste vrouwen in rijbroek er ook niet erg sexy uitzien, bandplooi of een strakke rijbroek maakt dan ook niets uit , bij de vrouwen is het vaak allemaal wat blubberig met te korte benen Lips are sealed boven een niet bepaalde leeftijd, kunnen ze ook niets aandoen maar ga als vrouw dan ook niet lopen zeuren over mannen in rijbroek Gaaaap ,maar ik zelf draag bandplooi Haha!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 12:06

Ik vind mannen in een rijbroek echt geen gezicht. Ik kan er maar niet aan wennen (maar als ik moet kiezen word het toch bandplooi Haha! ).
Laat ze maar gewoon een spijkerbroek ofzo aandoen, dat is veel beter. Vingers aflikken

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 12:15

Citaat:
Alsof kleding van turnen er zo charmant uitziet!


meestal charmanter dan rijkleding want de inhoud van een turnpakje ziet er vaak beter uit dan de inhoud van een rijcostuum Haha!

Rocco

Berichten: 830
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 14:18

Veel beter met langechaps, maare als ik dan moet kiezen: laat ze dan een bandplooi aantrekken.

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 15:04

Bandplooi zeker weten, zo'n strakke broek accentueert alles zo. Bloos
Toch raar dat wij dat niet mooi vinden als een man zijn zaak geacentueert wordt en een man heeft niet liever dat alles strak zit bij een vrouw.

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 15:32

Het maakt niet veel uit, maar het liefst met bandplooi. En lange chaps met een spijkerbroek blijft het allermooist Knipoog

Zois

Berichten: 88
Geregistreerd: 06-01-13
Woonplaats: Oosterhout Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 13:43

Oke, ik ben wel laat met een reactie,MAAR ik moet zeggen we hebben het er op de manege wel meer over gehad, En de meeste dames vinden het wel leuk als een man en "strak kontje"heeft .
PERSOONLIJK vind ik als man zijnde een bandplooi totaal niet zitten,dus geef de voorkeur aan een strakke rijbroek. En ja als de dames dan ergens naar lkijken,jammer dan ! (sorry dames,!! MAAR jullie kunnen ook niet verbergen wat jullie hebben) IK BEDOEL HET NIET VERKEERD HOOR !!!! ;)

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 18:27

Topic uit 2003!!! Goh bestaat bokt alweer zo lang.

C_estmoi

Berichten: 443
Geregistreerd: 14-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 19:29

Haha het ligt een beetje aan de man in kwestie, maar op zich hoeft een rijbroek er toch helemaal niet zo verkeerd uit te zien? Denk dat t vooral 'wennen' is aan het beeld van een man in een strakke broek, maar als hij er zelf geen probleem van maakt heb ik er ook geen problemen mee. (sterker nog, in sommige gevallen vind ik het best leuk om naar te kijken :o )

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 19:32

Omdat dit topic wel erg oud is hier een slotje.