Handelsstal.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 23:46

Een goede handelaar is zeker niet slecht. Als ik mijn paardje zou verkopen en de handelaar waar ik haar had gekocht zou haar terug willen zou ik dat meteen doen. Hij heeft ook heel veel interesse voor zijn paarden want belt mij minstens 1x in de 3 weken op over hoe het met Solide gaat. Dus dat is heel fijn. Hij zegt dat hij dat bij iedereen doet, tenminste als die dat willen.

www.wijlaarspaarden.nl

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 12:44

wij hebben ook een "handelstal" (ik bemoei me er niet mee Lachen ) maar ik weet wel dat wij alleen paarden verkopen als we weten dat ze het goed krijgen. hier op stal hebben ze denk ik ook niks te klagen Knipoog . het is denk ik maar welke handelaar en welke particulier je kiest. ik ken heel veel handelaren waar ik nooit een paard aan zou verkopen. maar ik ken ook genoeg particulieren die ik voor geen goud mijn paard zou verkopen.

Rene
Berichten: 266
Geregistreerd: 06-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 23:41

ik zeg altijd je hebt handelaren en je hebt handelaren.
en ik geloof met bovenstaande motivaties dat weld uidelijk is wat ik hiermee bedoel.
Bij ons in de buurt zit een "goede" handelstal. Kopen kwaliteit (veulens) en verkopen kwaliteit.

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 23:43

Ja ik ben het er helemaal mee eens. Ik heb nare ervaringen met ze, maar ook hele goede. Je moet gewoon even goed informeren......

Ransie

Berichten: 210
Geregistreerd: 09-01-03
Woonplaats: De Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-03 21:54

René schreef:
ik zeg altijd je hebt handelaren en je hebt handelaren.
en ik geloof met bovenstaande motivaties dat weld uidelijk is wat ik hiermee bedoel.


Ben ik helemaal mee eens. Dat heb je ook met particulieren. Ze komen een keer kijken en rijden, en dat is het enige wat je van ze ziet. Ik ken zat mensen dan zie je ze de eerste keer rijden, dan denk je bij je zelf : "dat gaat leuk", maar als je ze dan een paar keer bezig heb gezien, ook met de hele omgang met het paard knap ik hard af. Het is altijd een moment opnamen wat je van iemand ziet. Dat blijft lastig.

Kunnen jullie eens wat adressen van volgens jullie goede handelstallen naar mij toe pb'en? Verward Knipoog ( of mensen die zelf een handels stal hebben, en een leuk paard zoeken Schijnheilig )

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 23:02

de eigenarese van mijn manege is tevens ook handelaar!
harstikke betrouwbaar, paarden worden goed gereden en dan door verkocht!
zeker geen krotte zooi daar Knipoog

MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 21:57

ik had even een vraag aan iemand die het mischien wel weet.
handelstal de nieuwe bosplaat heeft een site maar ik weer nie welke Huilen ? kan iemand mij helpen. heb alles al afgezocht maa rkan niks vinden.
want ik wil kijkuh of mijn verxorgpony die ik daar verzorg daar op staat OK dan! alvast bedankt he
kiss -xxxx- dushi

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 23:14

er zijn gewoon handelsstallen waar er slecht met de paarden omgegaan word maar er zijn ook echt wel goede stallen...ik heb zelf mijn paard gestalt op een handelsstal en heb zelf altijd de handelsponys gedaan...en wanneer er een handelspony komt ben ik degene die hem verzorgt er doorrijd totdat ie verkocht is...