Verzorgpaarden hoe kwamen jullie eraan???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loekje

Berichten: 1031
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Sun Dirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 14:47

Ik belde altijd heel brutaal aan bij mensen waar een pony in de buurt stond. Als die dan niet van hen was, dan wisten ze meestal wel te vertellen van wie wel....Zo heb ik verschillende verzorgpony's gehad.

Bij Loeki stonden 2 koeien in de wei, die iedere dag eten kregen van een boertje, daar heb ik het gewoon aan gevraagd. De pony was van een vriend van hem en hij heeft toen het telefoonnummer gegeven.
Gebeld, moest langskomen, en toen mocht ik hem verzorgen en rijden. Een paar jaar later heb ik hem gekocht.

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 15:28

Ik ben al bijna een jaar (geloof ik) op zoek naar een verzorgpony.
ik heb al veel gedaan: gevraagd bij mensen, marktplaats, advertentie bij de ponyclub/rijvereniging hangen hier in de buurt, overal briefjes ophangen, op internet overal advertenties laten, en ga zo maar door...
mijn vorige verzorgpony had ik via internet. de eigenares had een advertentie gelezen en mailde me.
die heb ik een tijdje verzorgt, maar toen ging ie verhuizen.
ik ben weer verder gaan zoeken en zoek nu nog steeds.
ik heb vorige week een reactie gehad, een man belde me. nou fijn dus een heel gesprek, valt mijn mobiel ineens uit! dag verzorgpaardje... Verdrietig
maar ik weet niet wat ik verder nog moet doen... Scheve mond

Nathalietjuh
Berichten: 1316
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hardinxveld, Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 15:34

Ik ben toen ik 10/11 jaar oud was langs alle huizen gegaan waar paarden stonden Haha! Uiteindelijk vond ik toen een verzorgshet.
Inmiddels heeft die shet een veulen (ik ben nu 14, bijna 15) en ik verzorg d'r nog steeds. En ik hoorde van een paar mensen dat iemand een goede verzorgster zocht voor haar pony (prit dus). Ik had haar gebeld en een afspraak gemaakt, ik heel zenuwachtig of ze me wel goed genoeg vond enzo Het klikte meteen tussen prit en mij en ik was helemaal in love met haar! Lovers
Toen zag de eigenaresse ook wel dat het goed zat en ik mocht pg gaan verzorgen! Aan mijn rijden moest nog wel bijgespijkerd worden maar ik zou les krijgen dus alles was perfect! Lachen
Suc6 met het zoeken naar een verzorgbeesie je vind er vast wel een!!
*LOL*

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 17:07

Een kennis van me had een kennis met paarden,dus die vroeg haar of ze verzorgers nodig had.Dat hoefde niet,maar ze gaf wel het telefoonnmr van haar buren die ook een pony hadden,en die konden we wel verzorgen.Via via dus. Haha!

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 17:36

Ik had veel advertenties gezet overal op internet dat ik een verzorgpaad zocht en bla bla bla. en tja naar 2 maanden ofzo kreeg ik antwoord dat van iemand dat ze wel iemand kon die een verzorger nodig had dus vandaar Knipoog

en bij mijn andere verzorgpony, die staat bij mijn nicht thuis langs en vandaar dat we daar zijn terecht gekomen.