haaaiii ik betaal me egt groen aan vliegenspray zo duur ook 17,50 maar weet iemand hoe je het zelf kan maken?of een andere spray ?
tegen vliegen gebruik ik groene thee met dettol en azijn,als ik tijmolie heb die ik daar enkele druppels van bijvoor dazen helpt het echter voor geen meter, dus daar gebruik ik wel de dure spullen voor op basis van hertshoornolie
dodyg schreef:water detolazijnGebruik je dan de handzeep van dettol of iets vloeibaars, en wat zijn de hoeveelheden?Ik vind het namelijk ook veel te duur vliegenspray
hee ik heb gezocht op bokt en nog wat receptjes gevonde voor vliegenspray:1/3 azijnwaterscheutje citroenella (bij de drogist)azijnkruidnagelen aftrekselscitoenella oliehertshoorn olie50ml water50ml azijn50ml dettol20 druppels eucalyptus olie20 druppels lavende olie20 druppels citroenella olieazijn dettolantiklit:flesje baby oliewater
ik maak ze met de kannen van 5 liter van die detol die je bij de apotheker of mss ook wel bij de da kan kopen voor bevoorbeeld ook mee te poetsen enz .daar doe ik dan een liter van een liter azijn en rest water
http://paarden.hobby-site.com/ hier op deze site kun je de onderwerpen vinden die je wilt maken. En het staat nog uitgelegd ook.