Clinic Jarco Dun

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

wembley

Clinic Jarco Dun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 19:34

Nou ik heb dus weer een heleboel bijgeleerd afgelopen zaterdag tijdens de clinic!!!We moesten ons eerst voorstellen en daarna ging Jarco naar onze zit en houding kijken.En toen begopn de les echt.Nou ik zat dus scheef , en Jarco ging mij dus recht in mijn zadel zetten.Ik dacht dat ik nog schever zat maar dan de andere kant op.Maar hoe verder de les vorderde voelde ik dat het toch wel beter zat!!En bovendien ging Nuphar er veel ontspannener bijlopen.Op een gegeven moment Veranderde Jarco ook mijn been ligging (spierpijn)En kon ik beter met mijn been doorkomen.Toen voelde ik dat Nuphar dus heel krachtig van achteruit ging stappen Dat was wel een heel goed gevoel en volgens mij zag het er ook wel stoer uit!!!Verder moest ik wat meer druk in de hand nemen zodat ik hem ook wat ronder kon houden.Jarco deed eerst een test om te kijken hoeveel druk ik had in mijn handen, nou ik was dus een plumpudding!!!Vervolgens liet hij mij voelen hoeveel druk ik dan moest nemen en hoe en wanneer ik dat moest laten afvloeien.Al met al dus een zeer geslaagde maar zeker ook een heel leerzame les.Dit was echt heel leuk om mee te maken!!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie