Rijden in een les met een te laag niveau??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 16:10

Bij ons gaat het precies zoals bij Kawa. Jouw instructeur zou best in staat moeten zijn om tegelijk bij de ene persoon sb en bij andere wijken te beoordelen. Maar goed, hier schiet je dus niets mee op als je het niet eerst zelf vraagt.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 16:11

Citaat:
Maar ik kan het allemaal al en de rest moet alles nog leren

goh, das knap en ik kan het nog steeds niet goed Haha!

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-03 17:11

runningkawa schreef:
Citaat:
Maar ik kan het allemaal al en de rest moet alles nog leren

goh, das knap en ik kan het nog steeds niet goed Haha!


*LOL* Ik denk dat ze bedoeld dat ze weet hoe het moet en het al aardig lukt, maar nog kan perfectioneren enzo...Net zoals Lissalover zegt.

gamble
Berichten: 759
Geregistreerd: 31-01-02
Woonplaats: ledeacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 17:16

Ik zit in van mijn een lessen tussen echte beginners maar ik leer er erg veel bij, bezig zijn met de basis die er bij Gamble ook nog niet altijd in zit. En mijn instr. kan heel goed op meerdere niveaus werken dus geen probleem en zelf heb ik altijd doelen in mijn hoofd, dingen die ik dan eindeloos kan oefenen. Ik ben juist erg blij met lessen op verschillende niveaus, verschillende mensen ik haal overal weer waardevolle dingen uit.
Groetjes Gamble

Fitza von Westerau en Wikelina

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 17:20

Ik had hetzelfde probleem, alleen ik rijd nog gewoon bij de pony's maar daar komen gewoon altijd nieuwe bij! Dus het niveau werd nou niet echt hoger.. ik wilde ook nieuwe dingen bij leren, hetzelfde als bij jou, maar al die beginners konden dat nog niet. Nou heb ik het dus zo ver gekregen dat de intructrice aan het eind van de lesseb nog aan mij vraagt of ik nog wat nieuws wil leren of iets wil verbeteren en zo leer ik nu dus toch nog wat bij.
Maar iid, ik weet precies hoe saai die eeuwige voltes kunnen zijn.....

Imre

Berichten: 14195
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 17:26

Ik ben net een paar weken geleden gestopt bij mijn manege omdat ik vast zat. We deden elke les hetzelfde en ook al kan ik het nog niet perfect, het gaat vervelen. Ik wilde wel eens iets nieuws, dus nu ga ik priveles nemen met mn verzorgpaard! Ik kan maar een half uurtje per twee weken betalen, maar ik heb er erg veel zin in!

germie

Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 18:52

Kun je niet gewoon voor jezelf rijden in de les? Dat gebeurt bij ons bij de manegepaarden ook. max. 6 ruiters, alle ruiters rijden voor zichzelf. Ze krijgen wel oefeningen, maar als iemand tussendoor wil wijken, dan mag dat, en dan krijgt die ruiter ook aanwijzingen. Hetzelfde geldt voor aangalopperen. In de meeste maneges is het 1 keer linksom en 1 keer recthsom. Hier mag gewoon meerdere overgangen maken als je wilt. Ook stap-galop wordt wel eens meegenomen.
voor jezelf rijden maakt een les vaak al stukken leuker.

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-03 08:44

We rijden wel voor ons zelf, maar toch irriteert het me dat er dan meestal op mensen wordt gelet (en wordt uitgelegd hoe het moet). En af en toe helpt ze mij wel eens, maar veel commentaar krijg ik niet, terwijl ik dat juist wel wil. Daar steek ik meer van op, dan dat iemand zegt ja goed zo...
Ik ga het er donderdag gewoon even over hebben, want anders kan ik net zo goed privéles nemen met Karina.

Imre

Berichten: 14195
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 10:26

weet je wat het is, bij veel maneges zit je toch al snel met minimaal 6 mensen in een les. Als je een les hebt van een uur heb je dus met zijn 6en in principe 10 minuten persoonlijke aandacht, maar daar gaan vaak het in en uitstappen vanaf. Dan hou je dus heel weinig over! Als er dan een beginner in zit of iemand met een wat moeilijk paard krijgen die vaak extra aandacht, dus is er nog minder tijd voor de rest... Frusty Ik heb altijd met veel plezier op maneges gereden trouwens, maar ben blij dat ik donderdag mijn eerste priveles heb! Lachen

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 16:53

nikkiemisty schreef:
Ik ga het er donderdag gewoon even over hebben, want anders kan ik net zo goed privéles nemen met Karina.

Jantina gaat trouwens vanaf 5 juli pensionlessen geven op zaterdag!
Dat lijkt mij eigenlijk wel wat om met Soraya aan mee te doen, het is ook een stuk goedkoper als privéles (je krijgt natuurlijk ook minder persoonlijke aandacht, maar toch).

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-03 17:11

Ja das idd een idee. Maar als je je opgeeft, moet je dan elke week komen? Want ik wil het dan bijvoorbeel 1 keer in de 2 of 3 weken doen...Want weet natuurlijk niet hoe ze daar op reageert

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 17:21

Dat weet ik niet precies. Zag alleen een briefje hangen.
Volgens mij hoef je niet iedere week te komen (als ik er ga rijden kan ik ook niet iedere week, alleen om de week), je moet volgens mijn vader per les betalen (tien euro), dus ik denk dat je niet iedere week hoeft te komen.

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 18:42

ik ken het probleem ook , alleen niet bij vergevorderde

namelijk , beginners en halfgevorderde , ik reed namelijk 2x in de week 2 andere instructrises

de ene les gingen we hele leuke dingen zelfs spring (60 cm , hoogste wat ik gesprongten had 70 cm werd geweigerd maar dit gaat een beetje off0topic)

en in rengalop

de anderrwe les was een beginners les omdat ik nog maar een jaartje reed ,pas toen de les samengevoegd werd naar de vrijdag eren les waarin die instructrise lesgaf kwam ze erachter dat ik al op een veel hoger nivo reed dus toen mogt ik eebn les hoger


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 43 bezoekers