Naar de les gaan? of toch maar niet?

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sannuh

Naar de les gaan? of toch maar niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 17:30

Heee,

We hebben ons paard nog niet zo heel lang en in die korte tijd dat ze bij ons is ben ik er al 3 keer afgevallen Haha! en de laatste keer was nog niet zo lang geleden en toen had ik mijn arm uit de kom waardoor ik niet gelijk weer kon rijden, omdat ik er best veel last van had. En eigenlijk zag ik het van tevoren al wel een beetje aankomen dat ik daarna dan niet meer zou durven...wat nu dus mijn probleem is. Sinds ik dus gevallen ben heb ik er pas 1 keer 5 minuutjes op gezeten toen ze rustig was en daarna dus niet meer, maar sinds die tijd is ze ook extreem vevelend, denk aan 30 keer bokken in een kwartier, absoluut niet willen werken, enz.. maar nou zouden we dus vanaf aankomende donderdag privéles krijgen en dan allebei om de week en mijn broer zou dan aankomende donderdag de eerste les hebben, maar hij is donderdag dus de hele dag weg met school. Dus nou zit ik heel erg te twijfelen of ik der gewoon op zal stappen en donderdag die les zal rijden of dat ik et beter weer rustig op kan bouwen? want ik weet van mezelf dat als ik er nou dus aankomende donderdag gewoon op zou gaan dat ik ontzettend gespannen ben en dat zij dan gaat lopen kloten en als ik er dan weer vanaf val dan zijn we nog verder van huis....dus..wat zouden jullie doen?

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 17:34

Lessen!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 17:43

zeker gaan lessen, en als je echt onzeker bent geworden misschien ook nog een lesje nemen op een ander paard

Tweede Springen volwassenen Ermelo 2011

Arjette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 18:21

Ik zou idd ook gaan lessen, maar als je het echt niet durft zou ik gewoon eerst nog wat lessen op een ander paard nemen zodat je wat zekerder van jezelf wordt en dan pas weer op dat andere paard gaan

..If I only could make a deal with God, and get him to swop our places..

Kia: the power to surprise Knipoog Clown

Nathalietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 20:33

Ik gaan lessen bij een goede ervaren instructeur/trice!!!!!
En wat Kiamyd al zegt ook...............*LOL*

08-10-2004; † Rust zacht, lieve Pretty.. Ik mis je!

Gast4532

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 20:37

Zeker gaan lessen
En je zou je probleem meteen ff voor kunnen leggen.
En als je bang bent om meteen in het begin op te stappen vraag je of je instructrice er eerst even op gaat zitten, zodat hij daarna rustiger is.
En zij/hij weet dan ook meteen wat voor paard het is.
En jij krijgt daarna meteen te horen wat je wel of niet moet doen om het bokken te voorkomen

succes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie