Deken om in trailer?

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jessie88

Deken om in trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-03 10:03

Ik zie vaak dat paarden in de trailer een deken om hebben... is dat vanwege de tocht in de trailer ofzo? Mijn paardjes hebben nooit een deken om, alleen een zweetdeken voor als ze erg bezweet zijn op een koude (winter-)dag. Ik denk dat mijn paardjes het niet nodig hebben tijdens de trailerrit, maar wat doen jullie? Deken of gewoon zonder?

silleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 10:25

alleen als ze erg bezweet zijn anders puur natuur Haha!

sofieenhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 10:32

Ikzelf gebruik meestal een deken in de trailer. Niet vanwege de tocht, maar ik voel me gewoon zekerder als mijn paard een deken aan heeft in de trailer. Zijzelf voelt haar ook meer op haar gemak. Eigenlijk is een deken niet echt nodig in de trailer, wel als ze zweten.

Wees blij dat je op een paard kan rijden. Alleen het feit al dat je erop mag zitten zou ik al als een hele eer beschouwen.

Lientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 10:43

Ik gebruik eigenlijk ook nooit een deken op de trailer maar ik ben nu toch wel een beetje van gedacht veranderd nu dat ik mijn ex vriend zijn paard is lelijk heb zien doen op de trailer, dan kan je best een deken ophebben tegen wondjes.

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

wuppie102

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 10:46

doe alleen in de winter als het echt koud is een deken op. nu alleen als ze bezweet is na de les en dat is een badstof dekentje dus dat kan niet zoveel kwaad. en anders ook puur natuur.

L2+ 2 met Vierra ster + prok (Amsterdam X Equador)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 11:07

Toen we een keer met Otto in de trailer ginge had hij heen weg geen deken om. Ging prima, alleen wat klam. Toen we weer naar huis gingen hadden we een zweetdekentje op de niet meer bezweette otto gelegd (hij zelf was al opgedroogd). Thuis gekomen was hij zeikes nat onder het deken. Voortaan dus gewoon zonder deken, of hij moet al bezweet zij.

ArwenLune

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 11:47

Wij hebben er op de terugweg vaak een dunne fleecedeken opliggen, dan hoeven we hem niet eerst een uur droog te stappen voordat we naar huis kunnen.

"They say the snow on the roof is too heavy; they say the ceiling will cave in. His brains are in terrible danger!"

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 11:57

Een zweetdekentje als ie bezweet is, maar anders niet.

* To Belg, or not to Belg *

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie