Manege Hellevoetssluis

Moderators: Neonlight, Amaryllis, Just_Sannee, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sammie

Manege Hellevoetssluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-03 14:15

Hallo,

Ik ben op zoek naar 2 paarden, die waarschijnlijk op deze manege staan/ hebben gestaan. (Misschien dat er 1 nog staat). Dus is er iemand die bekend is met deze manege en of met paarden die daar staan?

1 van de paarden heet Black, ruin, en is een Engels Volbloed. Hoe oud hij precies is weet ik niet, maar ik schat dat hij nu tussen de 15 รก 18 is. Hij is niet helemaal correct gebouwd, want hij had een lange nek die hij nooit hoog droeg. Zijn vacht was zwart, met rond z'n neus donkerbruin. Verder had hij geen aftekeningen.
De andere heet Secret, maar deze zal nu zo rond de 25 zijn, als hij nog leeft. Is een New Forest en een ruin. (Donker)Bruin en had een ziekte bij z'n ogen, waardoor er nooit vacht groeide daar. Het ene oog was soms erger dan 't andere. Destijds dribbelde hij veel en vaak tijdens het rijden.

Black heeft voor een langere tijd daar gestaan/ staat daar langer al zo'n 3,4 jaar, en Secret zal een jaar of 2,3 geleden er pas naar verhuist zijn. Van Black weet ik dat hij mee liep in de lessen en dat hij in een stal stond waar een andere naam opstond, begon geloof ik met een O. Secret weet ik niet zeker, maar wel dat er iemand was die voor 'm zorgde.

Voordat ze gescheiden werden, waren ze onafscheidelijk van elkaar. Toen Secret eenmaal daar aan kwam, herkende ze elkaar, dus misschien dat ze nu nog samen zijn. Aan beide namen werd soms ook de naam Power toegevoegd.

Mocht je meer informatie willen of weten, laat 't me dan aub weten. Foto's zijn ook welkom, ik heb zelf ook nog foto's maar ken ze niet scannen. Ik ben gewoon benieuwd hoe het met ze is/ is vergaan, omdat ik ze voor een langere periode heb verzorgd en ik heb eindelijk mijn rijbewijs dus ik wilde ze een keer opzoeken. Mochten ze er nog staan.

Bedankt en groetjes,

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 15:29

Ik heb vroeger een paar lesjes gevolgd bij Manege Hellevoet. Ik rij er dus nu niet meer. Als je het echt graag wil weten, dan zou je ze natuurlijk ook even kunnen bellen.

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 16:54

Secret staat er nog Lachen Heb vorige maand stage gelopen bij de Jaquimahoeve, en zij hebben hun paarden op manege hellevoet staan.. Van Black heb ik eigelijk niet gehoord, maar ik ken hun paarden ook niet allemaal maar die zou er best nog kunnen zijn hoor.. Maar Secret staat er zeker nog Lachen

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-03 22:26

Al zo snel een reactie, dat had ik niet verwacht. Iig harstikke bedankt.
En allerlei aanvullende info is natuurlijk ook harstikke welkom.

Nu kan ik gewoon even langs gaan zonder voor niks te gaan.

Echt tof!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie