Door het water banjeren - waar?

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ArwenLune

Door het water banjeren - waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-03 10:11

Ik wil graag een keer met m'n paardje naar een ven/meertje/zandafgraving oid. Rowan staat bij Otterlo, en ik heb daar in de buurt nooit iets kunnen vinden. Weet iemand iets? We hebben een trailer, dus tot een uurtje rijden is niet erg.

De zandafgraving bij Rhenen is erg drijfzanderig (of tenminste, dat was 'ie) en ik weet niet of je er bij Lunteren inmag? Nog suggesties?

"They say the snow on the roof is too heavy; they say the ceiling will cave in. His brains are in terrible danger!"

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 11:46

Als je toch een trailer hebt, waarom ga je dan niet een keer naar het strand, water te over!

ArwenLune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-03 12:00

Simmie schreef:
Als je toch een trailer hebt, waarom ga je dan niet een keer naar het strand, water te over!

Omdat ik wel zeker weet dat meneer daar volledig van in paniek raakt - hij vind plassen al spannend, dus ik wil kalm aan beginnen met een meertje of ven.. Lachen

"They say the snow on the roof is too heavy; they say the ceiling will cave in. His brains are in terrible danger!"

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 12:17

Oke, ik snap 'm.
Helaas zou ik niet weten waar je dat zou kunnen oefenen. Succes ermee.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie