Equiral

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Valeska

Berichten: 799
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Rotterdam

Equiral

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-03 11:10

Gebruikt iemand Equiral voor zijn paard, en heb je dan het speciale karakter voer of de natural blend?

Buena schijnt een aarde paard te zijn en ik zou het wel eens uit willen proberen.
Graag jullie reacties

Doei,
valeska

ps www.equiral.nl

Heb het ook op mezelf uitgeprobeert, ik ben een hout type. Natuurlijk moet je de vragen wel naar mensen vertalen. Ik ben dominant, agressief en een vraatzucht Schijnheilig Hihihihi

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 11:22

Ik voer het al vanaf het moment dat het op de markt is ik ben er tevrede over maar je moet het de tijd geven... een paard moet wennen aan voer... sommige mensen willen na 2 dagen al verschil zien..

Mijn beesten doen het er goed op... vuur en aarde... daar kwam ik met mijn beestje op uit..

Dees

Berichten: 18915
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 11:24

Die van mij krijgen gewoon Equiral Stud en dat is prima voer, kan ik je van harte aanbevelen....

Maar die karaktervoers...sorry, ik vind het een grote wassen neus. Daar tuin ik niet in; voer voor een klein vermogen, puur omdat er zo'n leuk verhaaltje bij zit...

Valeska

Berichten: 799
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-03 11:26

Ja Buena had ook vuur erbij zitten, als ik het goed heb 5 vuur en 5 aarde. Dan is ze het zelfde als jou paardje.

Ehhhhh, ze is nu 3 jaar....dat eigewijze dominante doordrammerige kleinkleuterige...gaat dat er nog uit? Hoe zit dat met jou paardje??

Valeska

Valeska

Berichten: 799
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-03 11:29

Haha Dees, een echte Fries niet!! Laat zich niet iets op de mouw spelden.
Gelijk heb je, daarom wil ik graag zo veel mogelijk reacties. Misschien zijn er mensen die echt verandering in karakter of lichamelijk hebben zien optreden na gebruik van dit voer. In positieve zin bedoel ik dan hè.

Gr.Valeska