Heeft het nog zin om deken op te doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Heeft het nog zin om deken op te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-03 15:51

Tijd geleden had ik een deken gekocht....en kapot gegaan en nu heeft hij al een week ofzo geen deken meer op gehad. Het gaat hier dus om een deken voor zomereczeem. Maar heeft het nu nog zin om hem er opnieuw op te leggen of is hij dan binnen een paar dagen weer kapot?

Kisss sun

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 16:45

Wat voorn merk zomeczeem deken was dat als ik vragen mag?? Als je paard echt last heeft van zomeczeem zou ik zeker een nieuwe kopen en dan misschien van een ander merk!

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-03 17:51

Iemand hier op bokt had die voor mij gemaakt. Dus het had geen merk. Blacky heeft erg veel last van zomereczeem.
Al zn manen en heel zn staart is weg...daarbij ook veel open wonden op zijn kont.
maar ik ben bang dat ie dan weer het deken kapot maakt...

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 17:54

Liever deken kapot dan pony kapot lijkt me?

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 21:13

Ik zou toch echt weer een deken kopen hoor! Zoals jij beschrijft heeft je pony er ontzettend veel last van!!! Was je z'n manen ook enzo en smeer je ze in met eczeemmiddel?

Is de Bucas deken niet wat voor je??? Dat vind ik echt een geweldige deken!
Bij divoza hebben ze er nu ook een in de aanbieding geloof ik voor bijna 90 euro.. ik weet natuurlijk niet precies wat je er aan wilt uitgeven??

op www.kraemerpferdesport.de staat ook een eczeemdeken, een vriendin van me heeft deze ook is ook een hele fijne deken!

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 21:24

Steffi schreef:
Liever deken kapot dan pony kapot lijkt me?

ja dat lijkt mij ook..

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 17:08

Als je pony erg jeuk heeft en dardoor de deken kapot schuurt, zou je kunnen overwegen hem eerst een spuit tegen de jeuk te laten geven door de dierenarts. Niet gezond als je dat te vaak doet, maar het helpt een paar weken tegen de jeuk, en als je dan gelijk weer begint met de deken, heb je grote kans dat hij deze keer heel blijft... Mijn pony heeft tussendoor ook jeuk als ik hem 's avonds te lang zonder dek heb gehad, maar dat stopt al snel als hij hem gewoon weer op heeft (en ik hem in heb gesmeerd tegen de jeuk)