Vervanging voor Riant (Beekbergen)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Vervanging voor Riant (Beekbergen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 10:10

Van 19 juli t/m 2 augustus gaan we weer naar de camping in Beekbergen. Net zoals vorig jaar wil ik Starsky weer meenemen, maar helaas door de internationale menkampioenschappen kan ik hem niet stallen bij Riant. Ik ben dus op zoek naar een andere stal in Uchelen of Beekbergen. Met mogelijkheid tot overdag weidegang, 's avonds in stal. Uitmesten en voeren moet allemaal inclusief zijn (ik wil zelf ook nog een beetje vakantie hebben...)
Wie weet wat??


LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 12:27

Iemand een suggestie???

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 12:30

Neem eens contact op met Carola. Zij woont daar in de buurt.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-03 07:49

Okay, ik zal haar pb-en.

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 08:50

in vaassen is ook een goede manege waar je in de vakantie wel met je paardje tereg kunt, maar dan moet je volgens mij wel snel reageren. Maar ik denk dat dat net iets te ver is? Je kan daar ook lekker buitenrijden. En er is een binnen en een buitenbak aanwezig, stapmolen en schone stallen en een spuitplaats.

LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-03 11:18

Dank je, Carolien, maar ik vind 14 km. van uchelen naar vaassen wat te ver. Ik wil hem graag in de buurt hebben, want we gaan toch af en toe weer even langs.
Ik hoop dat anderen wat weten...

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 07:50

Hoenderlo misschien? daar zit toch ook zo'n westernstal? Evert-Jan heeft in Beekbergen gewoont. Riant is geloof ik nog al duur.... :/

'Paint' it 'Black'

LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-03 10:00

Ik heb al eerder op Riant gestaan en daar beviel het mij heel goed, omdat ik geen omkijken naar mijn paard had... en hij heel goed verzorgd werd. Het is wel duur, maar ja het is toch vakantie. Starsky zijn stalling op Riant kostte meer dan onze camping, maar als je ergens een goed gevoel over hebt dan is het het wel waard. Maar ik wil gewoon vanaf de camping binnen 5 minuutjes bij mijn paard zijn. Inmiddels heb ik al een adresje waar hij waarschijnlijk kan staan, dus het is alweer bijna geregeld.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, MarjanB en 70 bezoekers