Dag en nacht op het land?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Reenarulez

Berichten: 1194
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Amsterdam

Dag en nacht op het land?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-03 20:02

Ik heb een nu een net 3 jarige new forester die van de zomer met nog 3 andere paarden op een land iets verder van de stal af in het bos ligt. Nu willen wij (eigenaren paarden) allemaal graag onze paarden dag en nacht op het land houden, maar er is een probleem: Vanaf de stal kan je het land haast niet zien liggen, en er loopt een fietsbrug langs (vanaf daar kan je het land wel zien). En ik bedoel, er zal maar een dronken gek langslopen en mn paard neersteken Huilen .... Wat zouden jullie mij aanraden (is ook wel heel lekker voor zo'n baby..... ) Verward


gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 20:10

Gewoon dag en nacht lekker buiten laten lopen! Of het moet echt zo zijn dat het een gevaarlijke plek is, maar anders zou ik geen spoken zien.

Don't dream your life, live your dreams!

Gaitkeeper

Berichten: 517
Geregistreerd: 16-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 20:26

Ook als het land wel in het bereik van de stal zou liggen kan er nog altijd vanalles gebeuren. Zelfs op stal kan een gek binnenkomen zoals al wel vaker bewezen is. Als je je leven daardoor laat bepalen kan je volgens mij weinig meer.
Maar ik ken het gevoel hoor...het liefst wil je gewoon dat je paarden naast je bed lopen Knipoog zodat je ze gewoon altijd onder je toezicht hebt Haha! .

Misschien kan je er kamperen in de vakantie ? Dromen

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 22:34

Mijn pony staat ook dag en nacht buiten en uit het zicht. Als ik op dit soort dingen moeten voorzien zou ik 24 uur hem in mijn aanwezigheid hebben.

Reenarulez

Berichten: 1194
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-03 22:42

Bedankt allemaal Ik zal wel gaan overleggen met de andere eigenaren


Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 23:15

Bij ons is redelijk veel toezicht en liep 2 jaar geleden een gek met een mes de paarden te voeren! Toch doen we het wel, als een gek echt wil komt hij toch wel....verder nooit wat gebeurt hoor.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Armani1985 en 126 bezoekers