Pensionstalling en rijverenigingen omg. Silvolde

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mariska

Berichten: 613
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Maasland

Pensionstalling en rijverenigingen omg. Silvolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-03 12:00

Hallo!

Omdat ik over een tijdje waarschijnlijk met mijn paard ga verhuizen naar de achterhoek (omgeving Silvolde, Ulft) ben ik me alvast eens aan het orienteren op pensionstalling en rijverenigingen daar. Weet iemand een leuke, betaalbare stal met buitenbak en weidegang in die omgeving?

En heeft iemand ervaring met de rijverenigingen daar? Welke is leuk en welke niet?

Alle informatie is welkom!!




Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 12:20

In de landelijke gebieden zoals de Achterhoek zijn genoeg boeren die een deel van hun bedrijf als paardenpension. mooi mazzel voor jou want dat betekend dat je lekker voordelig uit bent in verhouding met de prijzen in de Randstad.
Ik Silvolde [of Zillewold, zoals het door autochtonen wordt genoemd Lachen] heeft een eigen rijvereeniging: Sylawald.

Esther

Berichten: 4142
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 12:42

In Silvolde heb je inderdaad rijvereniging Sylawald, in Ulft, Varsseveld en Gaanderen heb je ook nog rijverenigingen.

In Silvolde weet ik nog een goede stal waar plaats is. De paarden hebben een ruime stal, kunnen contact met elkaar hebben en staan overdag in de wei. Er is een 20x60 buitenbak, een paddock, een niet te grote binnenbak en een wasplaats met warm en koud water. Ik weet niet wat je betaalbaar vind, maar voor meer info kun je me altijd pb-en.

Sprakeloos

mariska

Berichten: 613
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-03 22:30

Bedankt voor de reacties!
Zijn er nog meer bokkers met tips?



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, GoogleAdsense, xLillith en 34 bezoekers