wat moet ik verwachten van twee weken in training

Moderators: C_arola, Neonlight, Just_Sannee, Amaryllis

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Dribbelkont

wat moet ik verwachten van twee weken in training

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-03 21:19

......als politiepaard

Als je paard verkoopt aan de politie waar ze laats paarden voor vroegen.
Willen ze eerst die paarden twee weken op proef hebben om te kijken of ze er wel geschikt voor zijn.
Wat kan ik daar van verwachten en krijg ik mijn paard niet gebroken terug als het niet lukt daar met het paard.
Het paard die in aanmerking daar voor komt loopt Z1 en lukt het niet bij de politie dan moet ik haar nog wel verkopen als Z1 paard en niet als verprutst paard daarom vraag ik mensen die er ervaring mee hebben met deze situatie.

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 11:45

je kunt het beste aan de betreffende politiemensen vragen wat ze uit willen proberen, maar geloof me, verprutsen zullen ze een paard niet hoor! Ik heb toevallig laatst een kijkje genomen bij de bereden politie ivm een spreekbeurt van mijn dochter, daar vertelde een politieagent dat de paarden die in aanmerking komen voor de politie moedig moeten zijn, niet snel wegspringen, verkeersmak en normale maat (165m-1.75m) je kunt verder zelf wel bedenken wat een agent met z'n paard doet. Ze moeten bv ook zomaar een uur stil kunnen staan bij een voetbalwedstrijd. Ze geven ook geen kapitalen uit voor de aanschaf van paarden hoor, dus misschien kun je het Z paard beter als Z paard verkopen dan als politiepaard

http://www.stalrhijnauwen.nl facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
zadelmak maken, trailer laden, dressuurles t/m ZZ niveau
pensionstal sinds 1981 met veel buiten voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie