welke stijl vinden jullie het leukst?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 18:53

Met Rinkja dressuur,freestyle en soms een sprongetje.Op stage rijd ik western.Verder lekker buitenrijden!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 19:09

Nu nog dressuur, van de zomer gaan we als het goed is springen. Mss nog wel ooit crossen. Verder af en toe buitenrijden, en vooral veeel lol hebben!

mdmoiselle

Berichten: 847
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 19:40

Springen. Ik was ook eerst meer een dressuurtypje, maar dat was voordat ik mijn merrie kreeg Haha! . Dressuur is met die van mij echt verschrikkelijk vervelend, vooral thuis. Ik denk dat Anky VG er zelfs nog een probleem mee zou hebben. Op concours in de inrijring is ze echter helemaal in d'r element, en doet ze met plezier een pasje schouderbinnenwaarts en wijken enz. Schijnheilig meer onder het motto van:YES! we gaan springen, dan wil ik wel braaf zijn! *LOL* rare knol... Ach gut

twinkle1986
Berichten: 229
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 21:12

Endurance!!!! en buitenrijden natuurlijk (komt op hetzelfde neer alleen geen wedstrijdverband) ook springen vind ik errrrruug leuk!!:D

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 21:42

Dressuur vind ik het allerleukste om te doen, springen zo nu en dan is ook wel leuk. Ik ben open voor heel veel dingen, endurance wil ik ook wel proberen, enne...endurance zal zeker wat zijn voor mijn onvermoeibare Arabier Lovers, of lekker buiten rijden zou ik ook heerlijk vinden. Tsja, eigenlijk ben ik gewoon een 'simpele' recreatie ruiter Lachen.